#26 Skrevet Juli 28, 2008 Er det riktig at "break light" meldinga skal lyse helt til du bruker bremsen en gang?. Det er på en S6. Jepp, det er for å teste om bremsepærene er ok, de lyser jo ikke med mindre du bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 29, 2008 Men tilbake til selve instrumentpanel, åss'n får jeg det ut for å skifte lyspære? det er noen steder der inne som er mørklakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 29, 2008 Det er en list nederst på instrumentpanelet som kan skrues løs og fjernes. Så kommer du til skruene som holder selve panelet. Det kan så vippes ut uten å fjerne rattet. Jeg må gjøre samma operasjonen på min snart, er mange lamper som mangler gitt. Bra det er lyst ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 29, 2008 Vil bare legge til, at det faktisk er raskere hvis du fjerner rattet. Da blir det mye enklere å løse pluggene på baksiden av panelet. Edit: http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 2, 2009 er måter og teste tilstanden på bomba på Hvordan testes denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 3, 2009 Vil legge inn ett tips ang. Bomba. Ring en Tess forhandler. De kan kanskje hjelpe dere med å fylle den. Mener det er nitrogen som gass i denne. Tror Tess service kan gjøre dette. Har ikke peil på priser, om de byttes likt osv. Dette må dere undersøke selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 3, 2009 Vil bare legge til, at det faktisk er raskere hvis du fjerner rattet.Da blir det mye enklere å løse pluggene på baksiden av panelet. Edit: http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php&var= Om du har tiltratt (standard på S6 mener eg) er det bare å justere rattet helt ned. da er det riklig med plass til å ta ut instrumentpanelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...