#1 Skrevet Juni 28, 2008 http://www.autospar.no/goxpage00000058dbpGAMXS680.html Noen med erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2008 http://www.autospar.no/goxpage00000058dbpGAMXS680.html Noen med erfaringer? har ikke noe erfaringer med senkesettet, men har sinsykt dårlig erfaring med autospar!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2008 Hmm.. høres ikke bra ut det da..Tar det evigheter før man får det å slik eller? Eller er de vanskelige på reklamasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2008 Hmm.. høres ikke bra ut det da..Tar det evigheter før man får det å slik eller?Eller er de vanskelige på reklamasjon? venta 8 uke på fjørene mine, som de hadde på lager. ringte og etterlyste de flere ganger, og fikk samme svaret hver gang att de var sendt, og att jeg bare måtte vente på posten, som hadde rota de bort. når jeg endelig fikk de sjekka jeg sendings nr, og da var de blitt sendt dagen før jeg endelig fikk de. spurte de hvorfor de ikke hadde sendt de før, eller gitt beskjed tli meg, og da fikk jeg beskjed om å få meg en jobb i forsvaret, å slutte å mase! mest useriøse svaret jeg har fått fra en butikk noen gang! useriøst firma!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2008 venta 8 uke på fjørene mine, som de hadde på lager. ringte og etterlyste de flere ganger, og fikk samme svaret hver gang att de var sendt, og att jeg bare måtte vente på posten, som hadde rota de bort. når jeg endelig fikk de sjekka jeg sendings nr, og da var de blitt sendt dagen før jeg endelig fikk de. spurte de hvorfor de ikke hadde sendt de før, eller gitt beskjed tli meg, og da fikk jeg beskjed om å få meg en jobb i forsvaret, å slutte å mase! mest useriøse svaret jeg har fått fra en butikk noen gang!useriøst firma!!!! Damn:confused: Det virket veldig useriøst ja,skal tenke meg om 2 ganger da.. Finnes flere steder å handle fra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2008 Damn:confused: Det virket veldig useriøst ja,skal tenke meg om 2 ganger da..Finnes flere steder å handle fra;) har mailen jeg fikk fra de på den gamle hiddenn. kan sikkert sende deg den, så kan du lese hva de skrev selv.. håpløst firma spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2008 Nå er det jo minst 2 stk her på forumet som ser ut til å være pålitlige i forhold til levering av senk, eneste de ikke leverer er biler hvor fjørbein må sendes til tyskland, så lenge de leverer til tiden og opprettholder garanti fra leverandør ser jeg ingen grunn til å sløse penger på useriøse leverandører.. Tom Are Andresen Håkon Sandberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...