Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A4 1.8T 96 mod. sedan. Jeg kunne tenke meg å montere tåkelykter på den. Orgianale selvfølgelig. Det er jo umulig å spore opp dette hos bilopphuggere, så jeg må vel kjøpe nye. Så at de hadde de hos Veng.no, men det sto at de var til mod 1.99- passer disse på bilen min? Er det bare å bytte de plastgrillene som sitter på hver side og montere inn lyktene? Hos veng kostet disse lyktene 512,- + mva. pr. stk. Er det dyrt? Hovedsaken er å få de til å passe selvfølgelig. Er det mye hokuspokus?

Håper at noen der ute kan hjelpe meg med dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det står at lyktene er fra 1.99-> så vil de nok ikke passe på bilen din, fordi A4 fikk facelift i 99 med annen front-fanger bl.a.

Derimot så skal det finnes originale deksler til gamlefronten (tror jeg) mener på at det har blitt diskutert før?

Men de var ganske dyre mener jeg å huske, rundt 3.000 for et sett med tåkelys og deksler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.