#1 Skrevet Juni 28, 2008 Noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i originale foringer til hele understellet til urquattro på audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2008 Noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i originale foringer til hele understellet til urquattro på audi? Kan sjekke på mandag:) Jobber jo på delelager ( Erling Rød) så skal gå fint det:) Send en PM eller SMS så jeg husker det hvis du vil! 93094452 Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2008 Det er supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2008 Ble det funnet ut noe angående disse beryktede foringene? Trenger sårt nye foringer til stab.stagene. De andre har jeg forøvrig byttet ut med originale (travers og bakdiff.), og med foringer fra powerflex (bærearmsforingene). Men så var det disse jæ... stab.stagene då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2008 Skal også ha nye foringer, til både bærearmer og stabstag (de som går igjennom bærearmene). Christer: Hvor kjøpte du powerflex-foringene? Dette er vel såkallte poly-foringer. Hva ga du for de? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2008 Skal også ha nye foringer, til både bærearmer og stabstag (de som går igjennom bærearmene). Christer: Hvor kjøpte du powerflex-foringene? Dette er vel såkallte poly-foringer. Hva ga du for de? Mvh EW Facemotorsport leverer disse med 20% klubbrabatt. Husk at det er forskjell på foringene som blir levert til å holde stabstag. Her er delenr på siden. http://www.powerflex.co.uk/select_products.asp Mener UR skal ha sistnevnte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2008 vi fant ut at de kunne bestille mange av de på audi men det koster horribelt mye så er mye bedre å finne de at annet sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2008 Jeg trenger nye til hele bilen, noen som vet om det er mulig og kjøpe sett med foringer til ur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 9, 2008 Jeg trenger nye til hele bilen, noen som vet om det er mulig og kjøpe sett med foringer til ur? ja men jeg vet ikke om originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2008 må ikke være originale bare de ikke er så s.... stive.... bilen skal bli så original som mulig så vil ikke ha noe stivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2008 Skal også ha nye foringer, til både bærearmer og stabstag (de som går igjennom bærearmene). Christer: Hvor kjøpte du powerflex-foringene? Dette er vel såkallte poly-foringer. Hva ga du for de? Mvh EW Ja, dette er polyurethane foringer som det så fint heter De kjøpte jeg gjennom face motorsport. Betalte vel ca 2000,-(eller 2500,-, husker ikke helt). Det var for alle (8 stk) bærearmsforingene, bakdiff.foringen, samt noen som kanskje skulle passe på stabstagene, noe de selvfølgelig ikke gjorde. Vet det går an å bestille de direkte fra powerflex, men når jeg kjøpte de for et par år siden fant jeg ut at det faktisk var billigere hos face motorsport. Men når det gjelder stab.stagforingene, det er ikke mulig å få laget noen sånne et eller annet sted? Noen som vet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2008 Ja, dette er polyurethane foringer som det så fint heter De kjøpte jeg gjennom face motorsport. Betalte vel ca 2000,-(eller 2500,-, husker ikke helt). Det var for alle (8 stk) bærearmsforingene, bakdiff.foringen, samt noen som kanskje skulle passe på stabstagene, noe de selvfølgelig ikke gjorde. Vet det går an å bestille de direkte fra powerflex, men når jeg kjøpte de for et par år siden fant jeg ut at det faktisk var billigere hos face motorsport. Men når det gjelder stab.stagforingene, det er ikke mulig å få laget noen sånne et eller annet sted? Noen som vet??? Jeg kjøpte alle gjennom Facemotorsport. kom på 2200kr og der var ALLE foringene med. Når det gjelder stabstagforingene så må du si at du skal ha den typen som krever kun 1 festebolt. Dem som følger med krever en klemme som har to bolter. Bård på facemotorsport skaffer deg dette kjapt:) Foringene som skal gjennom bærearmene er for "romme" slik at linkearmene ikke setter seg ordentlig. Dette kan løses ved å lage en hylse som erstatter den originale og som passer nedi foringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2008 Kan fylle på litt om orginaldeler fra Audi her da sikkert flere lurer! Du får nesten alt av deler til urquattro! Det skylles sikkert at det er en prestisjemodell. Varemerke! Men Coupe, 200 turbo, 80 og 90 feks begynner å bli litt glissent! Og det skjønner jeg godt! Krever mye jobb å ha deler til så gamle biler! Men når det er sagt så er det mye som passer overens på de eldre. Godt med litt assistanse og råd fra delearbeider med 32 års erefaring da:) Vært borti det meste han:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2008 Kan fylle på litt om orginaldeler fra Audi her da sikkert flere lurer!Du får nesten alt av deler til urquattro! Det skylles sikkert at det er en prestisjemodell. Varemerke! Men Coupe, 200 turbo, 80 og 90 feks begynner å bli litt glissent! Og det skjønner jeg godt! Krever mye jobb å ha deler til så gamle biler! Men når det er sagt så er det mye som passer overens på de eldre. Godt med litt assistanse og råd fra delearbeider med 32 års erefaring da:) Vært borti det meste han:) hehe Ikke blinklys fremme å få tak i ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 12, 2008 http://www.auditeileshop.de/deu/index_us.htm Noen som har sett her med tanke på deler? Vet ikke om det er utsolgt eller borte siden det ikke står pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 12, 2008 http://www.auditeileshop.de/deu/index_us.htmNoen som har sett her med tanke på deler? Vet ikke om det er utsolgt eller borte siden det ikke står pris.. Har sendt dem mail ang. lyktene jeg mangler, men de svarer ikke på mail tydeligvis.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 12, 2008 Ikke blinklys fremme å få tak i ihvertfall 100% sikker: klø :??? Mener jeg husker de fortsatt var i produksjon jeg da: klø : Men kan ha sett feil:) JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 12, 2008 100% sikker: klø :???Mener jeg husker de fortsatt var i produksjon jeg da: klø : Men kan ha sett feil:) JG Hvis du greier å skaffe de til meg så hadde det vært fint Men har sjekket med både Møller og Quattroco og ingen fikk tak i dem da de var gått ut av produksjon i fjor eller forfjor, husker ikke helt når. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...