#1 Skrevet Juni 28, 2008 Hei. Har fått steinsprang (igjen!) og må nok en gang bytte frontrute... DA lurer jeg; er det mulig å få satt inn oppvarmet frontrute, selv om dette ikke var originalt montert, og er det mye elektronikk som må på plass for å få dette til funke, evnt om noe av dette ligger "klart"? Hvis noen vet hvor mye slik oppkobling vil koste, hadde det også vært kjekt å få vite.. Bilen er en 2002 Passat Highline.. Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2008 Skulle vel egentlig tro at det holder med et rele og en ekstra bryter, samt ledninger til disse og ruta. Men mulig jeg tenker vel enkelt nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2008 helt riktig dette pål. eneste som er problemet er at denne ruta koster 3 ganger så mye som en vanlig rute. jeg anbefaller deg å droppe det. jeg tenkte jeg skulle gjøre dette på min gamle men det ble for mye styr og ikke minst prisen på ruten ble for drøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2008 Ja jeg tenker at jeg dropper det.... Har jo fått meg dobbeltgarasje, så da slipper jeg å skrape uansett! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...