#1 Skrevet Juni 28, 2008 Alt er demontert og ser forsåvidt greit ut. Spørsmålet mitt er da: ABS ringen, lager og det her, skal det sitte SÅ jæ**ig? Må man bruke ters for å få det ut og presse for å slenge det over på de andre bremseskivene? Eller skal skivene komme ferdig montert med ny ABS ring osv? Skivene er forøvrig kjøpt på Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2008 Fikk det til Var bare å bruke litt makt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2008 bra du fikk det til, bruker å sitte så sinnsyyykt fast. ble mange stygge ord som datt ut da jeg bytta på min:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2008 Jeg kjøpte nytt alt når jeg byttet skiver sist. Fikk ikke av abs-kransen hel pga rust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2008 Fikk alt av, men fikk ikke det innerste rullelageret av helt, og kransene vil ikke på de nye skivene så det blir nok en tur for å handle alt nytt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...