Rallyefront kontra Runde angeleyes ?

Anbefalte innlegg

Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen.

 

Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett

 

Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

behold nå rallye fronten, er spesielt nok det.. ikke bland deg sammen med resten av emblemfri grill med 2 hovedlykter gjengen viss du fatter meg..

 

Rallye fronten har alltid vært nokså stilige, kanskje det er derfor folk byr mye for den for å få tak i den selv. :spider:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også at Rallye-front er tøffest... :touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller gått for Jetta-front enn Rallyefront... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallye front: Ingen alle har det, er stilig, pent osv.

2lykters med emblemfri: ALLE har det, dermed snart oppbrukt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme som badlook på G3 florerer av dem, derfor jeg skal kjøre vento stil ;) men blir litt trist å kvitte seg med Mk4 look lyktene, digger dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit rallye front er jo blitt mer og mer vanlig etterhvert som kina kopiene har dukket opp til en rimelig penge.

 

Men 2 enkle lykter er jo mer standard enn noe annet, så hold deg til den fronten du har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

samme som badlook på G3 florerer av dem, derfor jeg skal kjøre vento stil ;) men blir litt trist å kvitte seg med Mk4 look lyktene, digger dem.

 

Jeg har faktisk aldri sett(in persona) en annen G3 med badlook.

Så foreløpig er det kun jeg som har det:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ole sier så er det synd det har dukket opp så mange billige kopier rundt om.. Jeg måtte kjøpe ny lykt på venstre side + grill og det kom på 5300 kr på NBS med rabatt.. Har faktisk vurdert runde klarglasslykter på min men jeg tror ikke det blir noe av for å si det sånn.. ;) Behold den som den er! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Grødahl

Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen.

 

Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett

 

Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ?

 

Adpoterer gjerne rallyefronten din. For SKAL ha meg Golf 2 GTI 16V igjen........... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Grødahl

Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen.

 

Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett

 

Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ?

 

 

Jeg prøvde meg to runde, bare for og se.... bilen så mye mindre og smalere ut+ nitrist + at folk sluttet å hilse på meg :(

 

Fikk så på rallye fronten igjen, folk hilset igjen :) og alt var bra! Ikke bytt.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær

Jeg prøvde meg to runde, bare for og se.... bilen så mye mindre og smalere ut+ nitrist + at folk sluttet å hilse på meg :(

 

Fikk så på rallye fronten igjen, folk hilset igjen :) og alt var bra! Ikke bytt.... ;)

 

irriterer meg litt at du også har gule ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Opsahl

irriterer meg litt at du også har gule ;)

 

 

hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på: bare må fortelle at nå ligger rallyfronten som jeg bestilte i tyskland i posten og venter..

 

skal moddes på mitt mk1 prosjekt.

mye tøffere en runde, selv om jeg skulle foretrukket noe mer orginalt.. men men

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=24165¨

 

 

(ja, kanskje jeg skulle flyttet prosjekt-tråden min fra bilforumet og over hit?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.