#1 Skrevet Oktober 16, 2004 Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen. Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2004 behold nå rallye fronten, er spesielt nok det.. ikke bland deg sammen med resten av emblemfri grill med 2 hovedlykter gjengen viss du fatter meg.. Rallye fronten har alltid vært nokså stilige, kanskje det er derfor folk byr mye for den for å få tak i den selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2004 Synes også at Rallye-front er tøffest... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2004 Ville heller gått for Jetta-front enn Rallyefront... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2004 Rallyefront > * 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2004 Rallye front: Ingen alle har det, er stilig, pent osv. 2lykters med emblemfri: ALLE har det, dermed snart oppbrukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2004 samme som badlook på G3 florerer av dem, derfor jeg skal kjøre vento stil men blir litt trist å kvitte seg med Mk4 look lyktene, digger dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2004 Hvit rallye front er jo blitt mer og mer vanlig etterhvert som kina kopiene har dukket opp til en rimelig penge. Men 2 enkle lykter er jo mer standard enn noe annet, så hold deg til den fronten du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen samme som badlook på G3 florerer av dem, derfor jeg skal kjøre vento stil men blir litt trist å kvitte seg med Mk4 look lyktene, digger dem. Jeg har faktisk aldri sett(in persona) en annen G3 med badlook. Så foreløpig er det kun jeg som har det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2004 Som ole sier så er det synd det har dukket opp så mange billige kopier rundt om.. Jeg måtte kjøpe ny lykt på venstre side + grill og det kom på 5300 kr på NBS med rabatt.. Har faktisk vurdert runde klarglasslykter på min men jeg tror ikke det blir noe av for å si det sånn.. Behold den som den er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Erik Grødahl Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen. Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ? Adpoterer gjerne rallyefronten din. For SKAL ha meg Golf 2 GTI 16V igjen........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Erik Grødahl Har rallyefront på min Golf, og har nå begynnt å se litt på de runde lyktene igjen, da med angel eyes ringen. Fikk ett bud på 4700,- for rallyefronten min komplett Det er en mk2 vi snakker om ja, noen som har noen synspunkter ? Jeg prøvde meg to runde, bare for og se.... bilen så mye mindre og smalere ut+ nitrist + at folk sluttet å hilse på meg Fikk så på rallye fronten igjen, folk hilset igjen og alt var bra! Ikke bytt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Nikolai Fekjær Jeg prøvde meg to runde, bare for og se.... bilen så mye mindre og smalere ut+ nitrist + at folk sluttet å hilse på meg Fikk så på rallye fronten igjen, folk hilset igjen og alt var bra! Ikke bytt.... irriterer meg litt at du også har gule 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Ole Opsahl irriterer meg litt at du også har gule hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2004 Slenger meg på: bare må fortelle at nå ligger rallyfronten som jeg bestilte i tyskland i posten og venter.. skal moddes på mitt mk1 prosjekt. mye tøffere en runde, selv om jeg skulle foretrukket noe mer orginalt.. men men http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=24165¨ (ja, kanskje jeg skulle flyttet prosjekt-tråden min fra bilforumet og over hit?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...