HJELP!! Hvordan ta ut kredittkortholder i A6 4B ?

Anbefalte innlegg

Hei..

Bensinkortet mitt smatt gjennom sprekken over kredittkortholderen, og for baki konsollen.....

Hvordan tar jeg ut kredittkortholderen, eller eventuelt hvor finner jeg igjen kortet mitt? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Bensinkortet mitt smatt gjennom sprekken over kredittkortholderen, og for baki konsollen.....

Hvordan tar jeg ut kredittkortholderen, eller eventuelt hvor finner jeg igjen kortet mitt? :P

Ta ut CD spilleren din,mulig kortet falt ned dit. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Tror det er like vanskelig å få ut spilleren..

Burde da være meget enkelt å ta ut holderen? Kjenner at kortet er bak der, siden jeg ikke får inn igjen kortholderen..

Har bare pinner til en pioneer spiller tilgjengelig, går det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?

Eller noen som har sprengtegninger av dette området?

MÅ jo liksom ha ut det kortet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?

Eller noen som har sprengtegninger av dette området?

MÅ jo liksom ha ut det kortet :P

Har du noen ramme som sitter rundt selve kortholderen? I så fall må den rammen av,deretter er det noen små haker i hvert hjørne som må presses inn elns mener jeg.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi-a6-quattro-dash.jpg

Slik ser det ut med meg.. (Fy faen så feil det så ut med rattet på feil side! :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat,da må listen som sitter rundt kortholderen,varselblink og koppeholderen av først.Den tror jeg du kan dra rett av.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk til :)

Rive av listen rundt, og trykke inn i de øvre hjørnene og dra ut.. Men måtte jeg plukke ifra selve holderen (som en skuffe i en kommode, bare AUDIAVANSERT), og nå får jeg det ikke sammen igjen, og det ser litt ut som om fjøren er brukken. ting bare spratt ifra når jeg dro ut..

Fjøren er forøvrig en metallplate som er surret rundt ett plasthjul................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.