Anbefalte innlegg

Duragloss 221 LC!

 

Hvordan er holdbarheten på denne da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg ikke rekt å finne ut av enda, men er satisfaction guarante fra Duragloss så ville tro den er bra.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fra duragloss er rimelig god, men blir litt for blank for min smak. Bør rebehandles hver mnd/andre mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte dette på setene på bilen til min far i går, ble bra det syns jeg, syns ikke det ble altfor blankt heller. (Dette har jo litt med smak og behag og gjøre, noen liker ditt, noen liker datt )

 

Sier ikke dette bare fordi jeg selger dette, kan godt få tak i andre typer/ merker også.

Men til denne prisen syns jeg den er veldig bra.

 

Og å dra over etter en stund igjen er vel helt ok, mange legger jo ett nytt lag med voks kanskje en gang i mnden også så burde vel ikke være noe verre å gjøre samme leksa inni bilen :)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal smøre en ny runde i helga.

Lukter fortsatt nydelig av skinn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder glansen lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte av en kompis med svarte skinnseter at han brukte svart skokrem til å fylle i sprekker med, lot dette tørke og tørket bort det overflødige, og gikk så over med Leather Care Kit fra Bohus. Har ikke sett det selv, men det er en kresen kar, og han ble fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De få produkter jeg har testa av det her så synes jeg at det har vært kort vei mellom glans og "fettette" utseende.

Og interiør er mye smak og behag etter hva jeg har inntrykk av... enkelte elsker "show shine" på dashen... andre, som meg, hater det...

Så derfor lurer jeg på om folk har bilde av hvordan setene ser ut etter bruk av produktet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte av en kompis med svarte skinnseter at han brukte svart skokrem til å fylle i sprekker med, lot dette tørke og tørket bort det overflødige, og gikk så over med Leather Care Kit fra Bohus. Har ikke sett det selv, men det er en kresen kar, og han ble fornøyd :)

 

Dette hørtes intressant ut siden jeg har tenkt tanken selv om å prøve med skokrem for å få farga de hvite gropene i setene: klø :

 

Flere som har prøvd dette? Skal stikke bort på møbel butikken senere å få tak i litt god skokrem så får vi se hvordan det blir. De har vel noe greie skinnprodukter ellers der borte også vil jeg tro så kanskje de har noe snedig jeg kan bruke:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber som møbeltapetserer, anbefaler og bruke vaselin på skinnseter som er tør og sprukket. Må aldri vaske skinnseter med sterk såpe eller salo! det trekker fettet ut av skinnet og det begynner å sprekker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer orginal skinnfarge og leather master skinnpleie pakker dersom noen er interesserte.. pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag prøvde jeg skinnkremen fra Duragloss.

Må bare si at det ble meget bra.

Akkurat passe glans, og skinnet ble mykere, men trenger sikkert en runde til for å bli helt bra.

Denne gir deg også den ekte skinnlukta tilbake.

Anbefales på det sterkeste, NYDELIG:tilber:

 

renset du skinnet før du brukte denne? eller er det bare å smøre på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: Har du bilde før og etter med Duraglossen?

Kunne jeg evt. fått sett resultatet i bilen din en dag? Venter snart ett Grått skinn interiør til bilen min som må ha litt farge behandling på førerstolen...

Hva slags VR6 har du kjøpt deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

renset du skinnet før du brukte denne? eller er det bare å smøre på?

 

Vaska over med eddik-vann. 1 del eddik, og 5 deler vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: Har du bilde før og etter med Duraglossen?

Kunne jeg evt. fått sett resultatet i bilen din en dag? Venter snart ett Grått skinn interiør til bilen min som må ha litt farge behandling på førerstolen...

Hva slags VR6 har du kjøpt deg?

 

 

Har ikke noen før og etter bilder desverre.

Skal prøve en skinnrens fra Per Herbjørn når han får inn(hint-hint), og smøre inn på nytt.

En titt er ikke noe problem.

Har en sort 92mod Golf VR6 med BBS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noen før og etter bilder desverre.

Skal prøve en skinnrens fra Per Herbjørn når han får inn(hint-hint), og smøre inn på nytt.

En titt er ikke noe problem.

Har en sort 92mod Golf VR6 med BBS.

 

Titt titt.. : vinke :

 

http://www.waerp-trading.no/nettbutikk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=87&category_id=13&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så her er det jeg som er skurken selv om jeg har fått Dealer status og dealer priser fra PBMA?

 

Hvis dette er så vannvittig farlig, så burde vel Meguiars norge si ifra til store selskaper som selger dette i utlandet at de ikke skal selge varer til andre firmaer i norge men at alt skal gå igjenom dem?

 

EDIT: Er ikke ment som sinnainnlegg til deg Bernhard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det som blir skrevet i denne tråden også bare tull da?

 

Sitat:

 

"Det at noen er importører eller har enerett på noen av merkene du nevner betyr jo ikke at andre ikke kan selge disse produktene i Norge. Spørsmålet er jo bare om de kan skaffe disse varene gjennom andre kanaler. Parallellimport for alle penga! Se bare på en bransje som bildekk for eksempel. Tror du enerett stoppet dekkbaronen Sharif?

 

Til dere som ønsker å starte, så er det bare å satse for harde livet. Det gir importørene med "enerett" konkurranse, og det er bare bra for oss forbrukere!"

 

Link: http://www.bilforumet.no/bilpleie/193183-de-beste-bilpleie-produktene.html

 

EDIT: Ikke dette heller Bernhard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.