#1 Skrevet Juni 29, 2008 Hallo De to diodene som lyser opp lysbryteren er def på min. Så jeg svingte innom den lokale Møller sjappa og skulle kjøpe disse diodene, MEN da får jeg beskjed om at de ikke selges for seg selv og jeg må bytte hele bryteren: eek : Den koster 1220,- Er dette tilfelle? I såfall er det lite miljøbevisst av VAG å gjøre det på den måten i disse miljøtider: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2008 For den prisen hadde jeg klart meg uten lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2008 For den prisen hadde jeg klart meg uten lysene Ja, helt enig:) Har funnet en ny ubrukt bryter på ebay til 50 dollar, blir nok heller en sånn om jeg skal gjøre noe med det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2008 eBay er nok løsningen her, det er alltid mye billigere der en det er på møller, minimun halv pris iallefall. Det virker som om møller skal ha 50% + ekstar i forhold til det delene koster hos forhandler i tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...