#51 Skrevet Juli 5, 2008 Det ryktes om at det blir rundt kl 20 i kveld.. et eller annet sted i Hamar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 5, 2008 Jeg er nok med på den. u got my number! Joachim! jeg kommer! Hadde helt klart stilt opp hadde det ikke vært for et forbanna 30årslag ikveld..... Ja det høres bra ut? Når og hvor? 8-9 Tiden i kveld? pleier vel bare å møtes på CC når vi ser det kommer flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 5, 2008 mulig jeg skulle svinge en tur oppom i kvell også, hvis det skulle være lovlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 5, 2008 Får bare håpe været ikke ødelegger for oss nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 5, 2008 mulig jeg skulle svinge en tur oppom i kvell også, hvis det skulle være lovlig... vært knall det da:) møtte deg her for en stund siden , bilen din er knallfin, så vært artig å få tittet litt nermere på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 5, 2008 Sånn helt på tampen.. mange som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 5, 2008 Ser ut som at det blir meget fint vær herover nå Vi kommer i 9 tiden vaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 5, 2008 reiser innover for å vaske osv nå jeg i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 6, 2008 Etter en meget rolig start, tok det seg opp meget da Gjøvik-Banden kom tuslende. Været ble bra og det ble en hyggelig kveld. Morro å prate med folket. Flott med noen flinke kanon-fotografer også. Kebab med Kenth ble det også gitt. Dennis-bab er godkjent. Mens Joachim maste om sin fantastiske FLØRR!!! Og så venter man bare på bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 6, 2008 knalltur ! hamar var morro! mye bra biler og mye morsomme folk ++ at politiet var litt nysj... hehe Kansje hamar folket sin tur til og komme over hit en dag da! Jeg jobber på Peppes og kan ordne en sweet deal til alle om det skulle være aktuelt! Hadde vært gøy og fylle opp parkeringspalssen på peppes Gjøvik med VAG! Takk for tur Hilsen Rob 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 6, 2008 Det med peppes hørtes slettes ikke dumt ut robert! Skal se om jeg får lagt opp noen av de få bildene som ble brukbare i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 6, 2008 Mye bra folk i området er det i alle fall;) takk for en knall kveld ja! ble ingen flurr på raymond meg å tørris1 , men men men ble prøvetur(er) i golf V tdi 4m som ga veeldig mersmak da! slenger også ut noen bilder når jeg får tid, ble mye dårlige bilder da gjøvik banden kom "kremt" noe sent. god ide fra rob sin side, ikke noe stress å komme over til dere eller syns jeg, kansje vi hadde fått lurt over noen av de hadelands folket over da også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 6, 2008 Vi måtte dra igjen tidlig siden vi ikke hadde barnevakt lengre, men vi rakk da en kebab:) Bra den ble godkjent da Johan: smil : Vi møtte Gjøvik gjenden på E6 på tur hjem.. Såg ut som dere var mange:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 6, 2008 LETT med på peppes ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 6, 2008 Skal se om jeg får slengt ut noen bilder i løpet av dagen jeg også, men bredåndet er nede, så telefon er ikke så gira på å laste opp bilder... Men neste gang, enten det blir på hamar eller gjøvik, jeg er med! Hadde en helt knall kvell!!!! Men peppes hørtes jo ut som en goood idé... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 6, 2008 Vi måtte dra igjen tidlig siden vi ikke hadde barnevakt lengre, men vi rakk da en kebab:)Bra den ble godkjent da Johan: smil : Vi møtte Gjøvik gjenden på E6 på tur hjem.. Såg ut som dere var mange:) Da så jeg dere;) Vinkvink! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 6, 2008 Dette falt rett og slett mer i smak en sist gang igjen:) Artig når det blir masse folk og biler:) Hadde ikke helt trua i går kveld før avreise gitt, jeg og Rob sto helt alene nedpå statoil mjøsstranda:) hehe .Gleder meg til å se litt bilder:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 6, 2008 Da så jeg dere;) Vinkvink! Hehe;) Var ikke så vanskelig å se dere da... Var mange low ridere gitt:) Hehe. Men Peppes hørtes jo ut som en genial plan da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 6, 2008 Bah, fikk ikke med meg det jeg, enda jeg var på gjøvik i går så hadde tenkte å stoppe å spørre hva dere skulle, men da var alle dratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 6, 2008 Når blir neste gang!? da skal jeg være med og Peppes høres jo bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 6, 2008 En kveld til uka kanskje? Med litt bedre forvarsel, for så mange som mulig får med seg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 6, 2008 Skikkelig artig:) tror je blinket til noen av dere når vi møtte dere når vi var på tur til hamar:) hehe jeg er glatt med neste gang vis været er bra:) kanskje vi skal prøve dra litt før neste gang hehe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 6, 2008 Få ut no bilder a folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 6, 2008 Og da er mine bilder "klare"... Tar jo litt tid å få lasta dem opp med mobil da! Men ligger i hvertfall under detta albumet... Helt uredigerte, så ja, det er bilder, ikke noe mer... ' Mobil funka særs dårlig, så kommer med de siste så fort det er oppe igjen... http://s109.photobucket.com/albums/n60/Olek1982/Biltreff/VAG%20sammenkomst%205juli/ Redigert noen bilder, og det er dessa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 6, 2008 Sjekk lynvingen på bilde 2 a: haha : Flata helt ut ser jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...