Anbefalte innlegg

Har fått tak i et sett originale 18" A8 felger med helt nye dunlop 235 40 på til bilen, de sto før på en 2006 A6, de passer vel, er både 5på110 og 112 i innpress, passer de ikke retter jeg den ene og selger dem videre. De er litt kantkjørte og den ene felgen er litt "fortauskant" bulka(ikke sprekki) og trenger litt retting, fikk de for 1500 kr!!!!!!!: haha :

Hva kan jeg gjøre med dem, er det tøft og lakke dem helt sorte eller gi faen i kantkjøringa og bare rette den ene og kjøre med dem som de er??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke 'A8'-felger? Nå er det opptil flere av disse, både 5, 6 og ørten eiker! :D

Hva slags bil har du forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal selge dem videre. kan jeg være inntresert. noen bilder av skaden ? hvor i norge befinner dem seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de som er 12eika. Har en 2000 A4 B5 Avant, fant ut når jeg fikk skura dem reine at det IKKE er originale felger, men pytt pytt, veldig billig alikevel da, må rette 2 av felgene, er en ørliten bulk i en og 2 bulker i en annen.

Retter opp og legger de på bilen, kjører ut sessongen og bruker vintern på å pusse opp og gjøre dem strøkne. Skal vurdere salg til våren igjen. har igrunn finni ut at de ville sett teite ut om jeg hadde lakka dem sorte.

http://www.vwaudi-club.no/gallery/c232e3a635fe8e1e71f133e4a46331d7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde288-lite.jpg

gammalt bilde men men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.