Stavanger: Litt mekanisk hjelp med bilen trengs?

Anbefalte innlegg

Fikk senka Passaten i helga med FK Silverline X justerbart.

 

Ble helt konge :) Godt å endelig få den ned på bakken hehe.

 

Men... Selvfølgelig så oppsto det et lite problem. Det kommer en irriterendes knirkelyd fra passasjersiden av bilen. Høres ut som det kommer fra demperen, men det tviler jeg på. Missenker det er noe annet. Jeg og to kompisser klarte ikke å finne utav problemet...:( Men så har dem ikke så mye peiling på VAG biler hehe.

 

Derfor lurte jeg på om noen av dere hyggelige klubb venner med god VAG kunnskap, hadde hatt

anleding til å tatt en kikk på dette? ;) Tatt en dag i uka eller noe. Er veelig irriterende å kjøre rundt

med denne lyden kan du si... Og dama klager hele tiden på lyden haha :D

 

Edit: Har opprettet en tråd på teknisk som forklarer problemet litt mer: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=126722

 

Send meg gerne en PM

 

Mvh

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder du ta turen ut til Rennesøy på ettermiddag / kveldstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem nei :) Setter pris på hjelp så gjør meg ikke noe å kjøre noen km.

 

Neon anelse evt hva det kan være? Kan jo nevne at jeg ikke har prøvd å løsne boltene til foringene og stramme dem igjen. Har lest at dette er lurt etter senking!!

 

Hvilken dag passer det for deg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem nei :) Setter pris på hjelp så gjør meg ikke noe å kjøre noen km.

 

Neon anelse evt hva det kan være? Kan jo nevne at jeg ikke har prøvd å løsne boltene til foringene og stramme dem igjen. Har lest at dette er lurt etter senking!!

 

Hvilken dag passer det for deg da?

 

Kan vær foringene ligger i spenn av senkinga ja, eller multiknirkopphenget som viser sine svakheter. Vet du om lenkarmer har blitt skiftet? Har ikke plass i garasjen for tiden, så må ta det utenfor, så da er det jo greit at det ikke regner ;) Hjemme fra jobb i femtiden såfremt jeg ikke må jobbe overtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett sett med lenkarmer og styrekuler koster under 2000 fra Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM!

 

Ikke så galen pris det da :) Men så var det og få byttet dem. Måtte nok hatt hjelp til det i så tilfelle :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har PM!

 

Ikke så galen pris det da :) Men så var det og få byttet dem. Måtte nok hatt hjelp til det i så tilfelle :o

 

Stikkordet er propanbrenner og sleggehammer! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh :P Såppass ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh :P Såppass ja

 

Godt med varme, rustløser og ett bestemt slag på fastnøkkelen med sleggehammeren, så løsner det meste lett som bare det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg så deg på Essoen i Tjensvollkrysset??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg så deg på Essoen i Tjensvollkrysset??

 

Det er godt mulig. Var der rundt kl 15.00 i går for å fylle tanken ;) Kan ikke huske jeg så deg da. Men så var jeg nok i min egen verden hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.