AAN 20VT - forskjeller i S4 og S6 ?

Anbefalte innlegg

Har en løs komplett AAN motor fra S-6, og jakter på alt av deler som gjør at den kan brukes i annen bil.

Er alt som styrer motor likt på S4 og S6 ?

- motorstyring (S4 er vel uten mens S6 er med startsperre ? Går S-4 motorstyring rett i S6 bil ?)

- ledningsnett (har nå ledningsnett fra S-4, passer dette sammen med motor/motorstyring/sensorer)

- ymse ventiler/sensorer som feks LMM og alt småtteri som er montert på torpedovegg

Noe man må være klar over når man samler deler til slik motor, for å få den til å virke i en helt annen bil ?

Har du liggende noe av det jeg trenger så tar jeg gjerne i mot en PM på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-s4 har også startsperre

-mener å ha lest at s6 ledningsnettet er litt annerledes

-sensorer,llm osv er det samme

det var alt jeg har og tilføye:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-s4 har også startsperre

-mener å ha lest at s6 ledningsnettet er litt annerledes

-sensorer,llm osv er det samme

det var alt jeg har og tilføye:)

Dette er interessant.

Noen som vet om Jonus-moddet ledningsnett kobler ut startsperre, eller må jeg ha meg motorstyring med chip ?

Noen som vet mer om forskjeller i ledningsnett på S4 og S6 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener på at s4 motorstyring vil fungere men har du s6 instrument panel vil startsperra blinke men ikke koble inn, samme om du har en s6 og hiver i s4 aan chip.

Noen eldre aan motorer har vel også halgiver i bakant mot torpedovegg? Mens de fleste nyere har den fremme mot regreima.

Eneste jeg har og tilføye, om det hjalp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min '92 har ike sperre..

Men delene er i hvertfall like, så da kan det jo bare være noe småtteri mht. ledningsnett, selv om jeg tror det er fint lite.. (Ref instrumenter, startsperre o.l.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.