#1 Skrevet Juni 29, 2008 Her er noen bilder fra Sema i 2007, siden det begynner å dra seg til med å bestille tur snart. Flere som skal over?? Fler bilder på fredriksenbil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 Hvor mye kommer en slik tur på ca.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2008 jeg skal ... gler me som f...... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2008 Hvor mye kommer en slik tur på ca.? Det er ikke stort veit du !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2008 Det er ikke stort veit du !!! Nei det regna jeg med: gb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2008 Nei det regna jeg med: gb : Men for å være alvorlig , fly koster 6-7000 og hotell koster fra 300 kr pr natt til sikkert 100000 hvis du vil det. Og vil man bruke lite penger, kan man sitte på hotellrommet og drikke vann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2008 Jeg blåste 30 tusen på turen i fjor, men da tok det helt av også.. Men i år koster det faktisk ikke mer enn 6500 kr vis du er tidlig ute, sjekket litt rundt her om dagen. Og det er for en en hel uke i vegas, konge opplevelse for livet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2008 Reiser over nå til mandag 14 Juli å blir der i 10 dager elns. Husker ikke helt hjemreise fordi en kompis som har ordnet med billetter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2008 jeg fikk en mail på facebook : arrangere en kveld for alle nordmenn som befinner seg i Las Vegas under årets SEMA Show. Den store dagen blir mandag 3. november, altså dagen før messa åpner. Vi starter med en middag på et bra steakhouse, før vi forflytter oss et annet sted og får oss en drink eller to. Flere detaljer kommer etterhvert, og inviter gjerne andre nordmenn du vet befinner seg i Vegas under SEMA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2008 (endret) SEMA-billetten ligger i skuffen Reiser sammen med Moldestuket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2008 SEMA-billetten ligger i skuffen Reiser sammen med Moldestuket jeg reiser lame brudern, han er med moldestuket. reiser vel lame ronny å steffan du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2008 Jepp. De blir igjen etter SEMA, jeg er "bare" med på Amcars 10-dagerstur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...