#1 Skrevet Juni 29, 2008 hei. er det noen her som driver m rustfjerning/sandblåsing i osloområde? har lakkrust på buen på framskjerm jeg skulle ha fjernet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2008 bump................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2008 punktsandblåser på biltema, og sand.. blås, slip jevnt fyller og lakk...done 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2008 punktsandblåser på biltema, og sand.. blås, slip jevnt fyller og lakk...done oki. kan jeg gjøre det uten å maskere hele kjærra eller er kanten på hjulbuen foran som r lett brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2008 oki. kan jeg gjøre det uten å maskere hele kjærra ellerer kanten på hjulbuen foran som r lett brun Punktblåser funker bra, da trengs ingen maskering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2008 Du mente lakkeringa kanskje, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2008 Du mente lakkeringa kanskje, hehe nei mente blåsing a rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2008 Hvis det bare er lakkrust kan du bare slipe det bort også.. Punktsandblåser'n har uansett forskjellige munnstykker som du holder inntil og da er det tett rundt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2008 Hvis det bare er lakkrust kan du bare slipe det bort også.. Punktsandblåser'n har uansett forskjellige munnstykker som du holder inntil og da er det tett rundt... oki. dette må sjekkes ut...takker for svar folks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2008 hører folk som har brukt disse punktblåserne te biltema at rust kommer tebaks etter 3-4 mnd.da er jo poenget borte...skulle hatt det bort for alltid jeg igrunn.noen tanker/erfaringer om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2008 da er det vel egentlig bare å skifte ut platene da, og sveis inn nytt.. Men det er vel bedre å gjøre en skikkelig sandblåsejobb med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2008 ja men spø er vel igrunn at hvordan får jeg sandblåst og hindret rusta i å komme tebake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2008 hører folk som har brukt disse punktblåserne te biltema at rust kommer tebaks etter 3-4 mnd.da er jo poenget borte...skulle hatt det bort for alltid jeg igrunn.noen tanker/erfaringer om dette?? Punktsandblåserne til tema er ikke dårligere enn noen andre. Er hvor nøyaktig du er som er viktig. Blir det igjen rust i porene kommer det til å ruste igjen. Sanblås og bruk ordentlig grunning;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 15, 2008 bare kjøre på lenge nok altså m blås....hva grunning anbefaler du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 15, 2008 Brunox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 15, 2008 den fra biltema funker gull. anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...