Anbefalte innlegg

jeg tar på meg den lille jobben med og tid og sted for roadshowet i oslo

 

Sted : møller hvam romerike

 

 

12:00 - Ankomst Oslo / Møller Bil Romerike

13:00 - Offisiell start av RoadShow 2008

18:00 - Trekking av VIP-tur til Nürnbergring

19:00 - RoadShow forlater Oslo med kursen mot Porsgrunn

Under hele dagen vil vi selge lodd på VIP-tur og en rekke profileringsartikler.

 

vell møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All informasjon står på HOVEDSIDEN, det er faktisk hovedsiden som er ment som informasjonskanal fra styret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor mange som virkelig er innom hovedsidene hver dag? Tror det er et mindretall når man kan traske rett inn på forumet istedet for å ta omveien innom hovedsidene.

 

Jeg viste ikke at HOVEDSIDEN var ment som informasjonskanal fra styret.

 

Men jøss, man skal jo lære noe nytt hver dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange her som har tenkt til å ta turen i dag?

Jeg kommer en tur, skal prøve å komme meg ut av byen litt tidlig.

 

Det er vel rush og kø fra sentrum til Hvam utover på ettermiddagen antar jeg? En bør kanskje dra før kl 15 for å slippe kø? (evt etter 17, men da er det ikke så lenge igjen til de pakker sammen..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All informasjon står på HOVEDSIDEN, det er faktisk hovedsiden som er ment som informasjonskanal fra styret.

 

vi er ekstremt mange i klubbem som ikke bruker hovedsidene.

 

kan da ikke se noe problem om de faktisk legger ut på forumet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bildetråd oppe og går enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje bare legge inn bilder i denne tråden? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg og Ståle var der til 18:00 vi. Men trekkningen hadde blitt unnagjort kl 17:00 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidspunktet for trekninga var vel ikke det eneste som ble framskyndet. Kom riktig nok litt sent, men regna ikke med at det var helt tomt på plassen FØR halv sju... : klø :

 

(Er riktig nok ikke så veldig godt kjent, så mulig jeg var på feil plass, men gulesider.no pleier å treffe riktig... : rolleyes)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som sto igjen etter showet satte nesa sørover dro vel rundt 18:15-18:20. Da hadde allerede vogna og følge som skulle kjøre dratt derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

All informasjon står på HOVEDSIDEN, det er faktisk hovedsiden som er ment som informasjonskanal fra styret.

 

 

Jøss, så smart. Er det der alle leser informasjoen fra Styret?

 

Ser dere har lagt til en par faktorer til på dette "roadshowet":

 

- Beste bil (hvor i pokker står det hen)

- Beste bilde, der medlemmer skal kjøre forbi og ta bilder av kortesjen i fart. Høres sinnsykt trafikksikkert ut du.

- Satt tidspunkt for trekking av tur kl. 1800, trekkes klokken 17...

 

40 medlemmer som møtte opp, vel hvor mange nye fikk dere?

 

Dere får ha en fortreffelig ferie... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sytekorpset stemmer fløytene sine og dirigentene maner til atter en klagesymfoni..

 

Hvordan mener dere (de som ikke er fornøyde) at dette kunne vært gjort annerledes??>

 

Info: Det har vært en god del, en dog kanskje litt mangelfull info på hovedsiden

Info2: Flere tråder på forumet

Info3: Kanskje klubben skulle brukt 2-300000 på en helsides annonse i de riksdekkende avisene, sånn at de som ikke er på hovedsiden skal få med seg det som skjer i klubben?

Tidspunkt: Det kom samlet ca 40stk, og pg.a effektivitet var vogna pakket sammen til kl 18.30? 40 medlemmer fordelt på 5 1\2 time er tilstrekkelig spør du meg..

Tidspunkt2: Bør tidspunktene holdes de kommende treffene, absolutt, så slipper man tilsvarende tilbakemeldinger som neppe er hyggelig hverken for de som kom for sent og for de som må lese det i etterkant.

Tidspunkt3: Det er nok endel medlemmer som ikke har mulighet til å møte pg.a jobb etc etc, desto større sjans til å vinne .de tur for de som møter opp..

 

Stå på dere som gidder å bruke tiden på denne touren, ta med erfaringene til 20 års roadshowet..

 

Til dirigentene og koret, god bedring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sytekorpset stemmer fløytene sine og dirigentene maner til atter en klagesymfoni..

 

Hvordan mener dere (de som ikke er fornøyde) at dette kunne vært gjort annerledes??>

 

Info: Det har vært en god del, en dog kanskje litt mangelfull info på hovedsiden

Info2: Flere tråder på forumet

Info3: Kanskje klubben skulle brukt 2-300000 på en helsides annonse i de riksdekkende avisene, sånn at de som ikke er på hovedsiden skal få med seg det som skjer i klubben?

Tidspunkt: Det kom samlet ca 40stk, og pg.a effektivitet var vogna pakket sammen til kl 18.30? 40 medlemmer fordelt på 5 1\2 time er tilstrekkelig spør du meg..

Tidspunkt2: Bør tidspunktene holdes de kommende treffene, absolutt, så slipper man tilsvarende tilbakemeldinger som neppe er hyggelig hverken for de som kom for sent og for de som må lese det i etterkant.

Tidspunkt3: Det er nok endel medlemmer som ikke har mulighet til å møte pg.a jobb etc etc, desto større sjans til å vinne .de tur for de som møter opp..

 

Stå på dere som gidder å bruke tiden på denne touren, ta med erfaringene til 20 års roadshowet..

 

Til dirigentene og koret, god bedring..

 

Jeg får så lyst å skrive noen velmenende nord-norske uttrykk til deg, men jeg skal la være... (du som er derfra vet jo hvordan det kan høres ut... :P)

 

Synes ikke denne idèen er så dum jeg, men det er jo så lite informasjoen om hva som skjer på Touren at man neste skulle tro at man ikke ønsket å ha eksisterende medlemmer der.

 

Hvorfor ikke blåse det svært opp her på forumet og fått flere med på det, holdt på litt utover kveldene og lagd et lite biltreff der folk utenfra kunne kommet å sett på hvor mange dedikerte entusiaster det er her i klubben...

 

Er det FEIL av meg å mene det, ja det er det andre som trenger piller... :confused:

 

Hilsen oss i C-dur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får så lyst å skrive noen velmenende nord-norske uttrykk til deg, men jeg skal la være... (du som er derfra vet jo hvordan det kan høres ut... :P)

 

Synes ikke denne idèen er så dum jeg, men det er jo så lite informasjoen om hva som skjer på Touren at man neste skulle tro at man ikke ønsket å ha eksisterende medlemmer der.

 

Hvorfor ikke blåse det svært opp her på forumet og fått flere med på det, holdt på litt utover kveldene og lagd et lite biltreff der folk utenfra kunne kommet å sett på hvor mange dedikerte entusiaster det er her i klubben...

 

Er det FEIL av meg å mene det, ja det er det andre som trenger piller... :confused:

 

Hilsen oss i C-dur.

 

 

Biltreff nei, det har "Lederen" forklart oss hvorfor vi ikke kan drive med.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=1267924&postcount=13

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big surprise gitt... Hadde faktisk tenkt å stresse max for å komme meg opp dit til kl 18, og få en sjanse i loddtrekningen, men er glad jeg ikke fikk tid likevel.. Stå på, dette er lovende!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fare for og få mye pepper så skriver jeg dette.

 

Hei. Lurer litt på hvorfor trekkningen av turen ble avviklet kl. 17.00 i steden for det opplyste tidspunktet 18.00, under besøket i oslo.

 

Jeg hadde fri hele dagen og kunne vært til stede, men som nybakt pappa er prioriteringen litt anderledes om dagen. Men siden trekkningen skulle ta plass kl 18.00 tok jeg med meg sambo, bil og datter (på hennes første treff) og var der kl. 17.30 i god tro om at jeg skulle få lodd og muligheten til kanskje vinne turen.

 

Men ble i steden møtt av en gjeng som pakket ned telt og utstyr og meldingen: ( Nei trekkningen er allerede over. Den tok vi kl 17.00) Og enkelte virket overrasket da jeg sa at den ikke skulle være før kl. 18.00.

 

Da stiller jeg et lite spørsmål til planleggningen.

 

Hadde gledet meg stort til denne dagen, da jeg bor et steinkast unna og synes ideen med dette Roadshowet strålende uavhengig av når på dagen det avvikles. Men ble veldig skuffet da et enkelt tidspunket ikke kan følges, når dette opplyses.

 

Det er som og starte en fotballkamp en time før, for da har ikke det andre laget kommet enda og det er lettere og vinne.;)

 

Styre gjør en kjempebra jobb og uten dere hadde det ikke vært noen klubb.

 

Så til slutt vil jeg gratulere Per Ivar Ruud med turen til Nürnburgring.:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2. Jeg stresset som en gud for å rekke å være der til kl 18:00. Og som Ståle sier må jeg si jeg er rimlig skuffet over at trekkningen plutselig var fremmskynnet 1 time. Selvfølgelig må jeg gratulere Per Ivar med vinner loddet men hadde jo veldig lyst til å hvertfall få muligheten selv.

 

( selv om jeg med min flaks ALDRI hadde vunnet noe uansett;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg litt enig her ja, men er jo for sent å gjøre noe med det nå, men kanskje passe mere på det i neste by, at ikke det samme skjer der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Per Ivar! Så utrolig moro det må bli:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.