ta ut gitter i fangeren på RS2?

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt ut gitteret i fangeren på RS2? har fått hard medfart av steinsprut opp i gjennom åra, og hadde tenkt og gi gitterene en puss og ny lakk i sommer. Det ene er det jo en klips på, den som er foran slepekroken, men har ikke anelse hvordan de andre er festet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er skrudd fast i bakkant, så jeg tror det enkleste er å vippe av fangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er skrudd fast i bakkant, så jeg tror det enkleste er å vippe av fangeren.

:shf:

ikke no kjapp fiks nei....:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det var det jeg fant ut og.... ;) Tenkte å få pulverlakkert det iløpet av sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så mye arbed da? unormalt iforhold til andre fangere? Skulle hatt seg en shining mine å!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så mye arbed da? unormalt iforhold til andre fangere? Skulle hatt seg en shining mine å!

Høres ut som at det er like kjapt å maskere fangeren?

Grillene i fangeren er OK på min, men grillen i panseret var sliten. Denne er jo enkel å ta ut. Lakket den med en sort emaljelakk spray bra Biltema. Ble kjempebra, og holder seg godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangeren er jo utrolig kjapp å ta av da, ikke noe å lure på!

Ut med blink/tåkelys, noen skruer i innerskjermer på begge sider, og ut med 13mm som holder "festejernet" innenfor blink/tåkelys.. vips er fangeren av, har man gjort det noen ganger er dette gjort på 5min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.