#1 Skrevet Juni 30, 2008 Noen som har tatt ut gitteret i fangeren på RS2? har fått hard medfart av steinsprut opp i gjennom åra, og hadde tenkt og gi gitterene en puss og ny lakk i sommer. Det ene er det jo en klips på, den som er foran slepekroken, men har ikke anelse hvordan de andre er festet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 De er skrudd fast i bakkant, så jeg tror det enkleste er å vippe av fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2008 De er skrudd fast i bakkant, så jeg tror det enkleste er å vippe av fangeren. ikke no kjapp fiks nei.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2008 Nei det var det jeg fant ut og.... Tenkte å få pulverlakkert det iløpet av sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2008 Er det så mye arbed da? unormalt iforhold til andre fangere? Skulle hatt seg en shining mine å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2008 Er det så mye arbed da? unormalt iforhold til andre fangere? Skulle hatt seg en shining mine å! Høres ut som at det er like kjapt å maskere fangeren? Grillene i fangeren er OK på min, men grillen i panseret var sliten. Denne er jo enkel å ta ut. Lakket den med en sort emaljelakk spray bra Biltema. Ble kjempebra, og holder seg godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2008 Fangeren er jo utrolig kjapp å ta av da, ikke noe å lure på! Ut med blink/tåkelys, noen skruer i innerskjermer på begge sider, og ut med 13mm som holder "festejernet" innenfor blink/tåkelys.. vips er fangeren av, har man gjort det noen ganger er dette gjort på 5min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...