#1 Skrevet Juni 30, 2008 Da er det bare og ta seg turen nedom Arenum for en prat! Håper dem som er hjemme kan stille opp. Jeg tar med meg skiltplater og klistremerker til dem som ønsker dette! THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 juni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2008 Ja Juni! eller jeg mente August...... sorry Desember. LOL THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2008 Midt i kampen mellom SK Brann og Valdres FK?! Nei, beklager, men det blir nok 3.runde på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2008 Mulig eg tar turen om eg kommer meg innover. S6'en er ikke helt oppe å går enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2008 Jeg er blitt syk:( Så jeg orker ikke drasse med meg bakteriene ut i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2008 tar turen innom jeg da thomas:) kan jeg kjøpe skilt plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2008 På jobb...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2008 Tviler på jeg kommer idag, holder på med båtpuss....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2008 så denne litt for sent gitt:( hadde lyst på skiltplater og klistremerker tenkte liksom ikke noe over det siden det sto juni:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...