#1 Skrevet Juni 30, 2008 Lurer litt på om det er noen i lokalaget som kom etter meg fra Løwenstrasse og inn på E39 mot sandnes rundt 14 tia i dag. Bilen var en audi.. fikk ikke helt registrert frage samt skilt.. tror bilen var grønnaktig eller om det var skiltet som var det.. fikk ikke sett så mye i bakspeilet. Etter vedkommede kom nerme så begynte han å prese på litt... måtte jo gi litt gass da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 Du er altså litt usikker på om det var bilen eller skiltet som var grønt? Tror du hadde gjort deg i en rettssak som vitne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2008 hmm skal tro hvor mange audier det er i sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2008 Vell... en trenger jo ikke å gå ut med for mangen detaljer heller da... kan jo nevne at det virket som hhan slet litt i svingen inn på motorveien... han lå litt godt over i motående felt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2008 så med andre ord du kjørte fra han å no skal du finne ut ken han er å mobbe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2008 Vell..... Tror det blir littt flaut fra hans side da hvis han blir frakjørt av en disel hvis han isje også hadde det da .. kan si det var fart på fyren ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2008 har no kjørt fra mange jeg med diesel.. går ikke akkurat dårlig de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2008 I know....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2008 Eg kjørte forbi deg idag ner t Sandnes ifrå Varatun.. Såg du mg?!!? Kjørte ELIXIA bil med ELIXIA vogn.. EG VA GRØNN! Du må ha sitt mg?!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2008 Så d va du som kjørte den ja.... Satt der og tenkte på ka slags fyr d va som kjørte den bilen med den lille vågnå på slep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2008 Haha, støgg bil med dritkul vogn!! E faktisk ein 2.0TDI med DSG så går som ei kula! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2008 Så du har testan ut ja eller har du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 30, 2008 Selvfølgelig har eg testa ann.. Fusste eg jor va å sedda ann i Sport modus, av med ESP og gje gass! hehe.. :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 2, 2008 Kaslags firmabil e det du har fått uddelt fra Elexia Kjell ? Tippe A4 stv elle Passat !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 2, 2008 Eg tippe touran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 2, 2008 Yes yes... Frode har nok rett.. sett ann? Hehe.. Touran 2.0 TDI DSG Vare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 2, 2008 Yes yes... Frode har nok rett.. sett ann? Hehe.. Touran 2.0 TDI DSG Vare.. Haha, bare flinke å gjetta.. Bare tenkte touran.. typisk firmabil.. og 2.0tdi dsg = typisk touran.. kjekt å kjøre 2.0`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 4, 2008 Akkurat. Ja stemme d Forde. Har kjørt ett par Touran leiebila på jobb, når eg har hatt, leiebilvaskejobb. Sprege motora de der 2.0 literane. Goe respons på fjølå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...