Stavanger: Trenger hjelp til å få ut knekt eksosbolt i toppen! Rabbit GTi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som vet om noen som kan hjelpe meg? Er EN bolt som er knekt å restene sitter par mm inn i hullet. Har ganske stor eksoslekasje pga dette, å ingen verksteder har tid før etter sommern virker det som.

 

NEED help asap!

 

mvh

Morten: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen ca dim på bolten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen ca dim på bolten?

 

virker som diameter på bolten er 6mm. Går det ann å få ut noe sånn uten å måtte ta av hele toppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d spørs d om hvor mye klaring det er rundt området der bolten sitter... om en kan komme til med en brill eller hammer og en tjørner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d spørs d om hvor mye klaring det er rundt området der bolten sitter... om en kan komme til med en brill eller hammer og en tjørner.

 

Kan ta av innsug å grenrør får jeg flyttet litt unna, men det er ikke mer enn typ 30cm klaring fra toppen til torpedovegg. Er det nok ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vanskeligt... men det kan la seg gjør.. hvor lengt inn i toppen er bolten? knakk den ved utskruing eller ved stramming?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vanskeligt... men det kan la seg gjør.. hvor lengt inn i toppen er bolten? knakk den ved utskruing eller ved stramming?

 

Den var knekt i tuppen (ytterste par mm) , så da jeg satte på en ny mutter for å stramme til knakk den lenger inn. Er snakk om 3mm inn i toppen kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får begynne med å smøre på med rustløser på bolten.. kan ikke hjelpe før til neste uke.. Skal dra til Dubai i morgen hvis du ikke finner noen andre i mellomtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får begynne med å smøre på med rustløser på bolten.. kan ikke hjelpe før til neste uke.. Skal dra til Dubai i morgen hvis du ikke finner noen andre i mellomtiden.

 

Er jo ikke mye bolt å smøre rustløser på, men kan spraye inn litt i hullet ja. Tviler på jeg får tak i noen som kan hjelpe meg i det hele, så jeg venter gjerne på deg jeg!

 

mvh

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.