#1 Skrevet Juni 30, 2008 som topic sier, noen som vet om dette passer? eventuelt hva som må til for at dette skal passe. forskjell på inngående aksel? lage adapterplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 Boltmønsteret ser ut til å passe, men vet ikke hvordan mixen med clutcher blir for at avstander etc skal passe. Starter blir vel forøvrig på motsatt side enn på 16v til vanlig, men får vel festet den i kassen på et vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2008 men du er 100% sikker på at selve kassen i seg selv passer rett på blokka? med tanke på fester å sånt. starter feste skal eg nok alltids klare å sveise til noe greier. noen andre som kan vet noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2008 men du er 100% sikker på at selve kassen i seg selv passer rett på blokka? med tanke på fester å sånt.starter feste skal eg nok alltids klare å sveise til noe greier. noen andre som kan vet noe mer? Er ikke sikker nei, men ser ikke til å være altfor langt unna hverandre... Evt er jo adapterplate en mulighet da. Kan nok få tatt bilder og noen mål i morgen da jeg har både KR blokk og quattro kasser liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2008 Er ikke sikker nei, men ser ikke til å være altfor langt unna hverandre... Evt er jo adapterplate en mulighet da. Kan nok få tatt bilder og noen mål i morgen da jeg har både KR blokk og quattro kasser liggende... ja visst du kunne fått gjort det så hadde det vært kjempe bra er ingen vits i å gå til innkjøp av kasse visst deg overhodet ikke passer overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2008 noen flere med forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2008 Bare av nysgjerrighet - hva slags bil er dette planlagt i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2008 Bare av nysgjerrighet - hva slags bil er dette planlagt i? for øyeblikket er det en hemmelighet men kan si så mye at det blir en kjapp liten ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2008 mja... de var ikke så like som eg hadde innbillt meg først... men ser ut som mange av hullene går overens, men om kassen kommer i senter i forhold til motoren er eg ikke sikker på, så må nok til med plate da det ser ut som quattro kassen er større clutch-hus på. 02A kasse VS 6trinns CBL: EDIT: De er ikke helt i vater i forhold til hverandre så du blir litt lurt av boltmønsteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2008 hmm, må sikkert lage til til noe greier for at det skal passe: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...