#26 Skrevet Juli 22, 2008 Fra Molde kjørte vi om Atlanterhavsveien, så vi knipset da ett par bilder.. Og der sto det også ett par medlemmer klare til å knipse RoadShowet i fart. Vi kom oss da frem til Trondheim til slutt også, selv om det ble ganske sent.. Så campingen måtte fint vente til neste dag, men kom oss på plass før vi dro av gårde.. Dagen gikk for det meste bort til litt shopping før vi delte oss, noen fortsatte shoppingen, mens andre dro på familie selskap før vi ble samlet i vogna igjen litt senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 22, 2008 Vi kom oss opp, og gjorde oss klare til å dra til Møller Bil Trondheim. Etter litt flytting av planter og slikt fikk da til slutt vogna på plass, og fikk rigget opp alle tingene. Her var også oppmøtet litt labert, vi delte ut 20 lodd, men klubben fikk da 4 nye medlemmer Her er folket klare for litt loddtrekning og Skotners tale. Eieren av ”Trondheims peneste bil” heter Marius Olsen. Vinneren av turen til Nürbergring ble Vegar Sørensen, som allerede hadde vent nesen hjem igjen når premieutdelingen begynte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 22, 2008 Neste og siste stopp på agendaen var hos Møller Bil Hamar. Vi overnattet på Elverum Camping, så vi var jo bare ett lite steinkast i fra plassen, så vi rakk innom for å få av verste møkka av bilene før vi til slutt var på plass! Så overlater jeg reisebrevet til Ørjan, som fikk tatt bilder av premieutdeling og resten av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 22, 2008 Fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 22, 2008 Ser ut som en veldig flott tur da alt i alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 22, 2008 Det var det, koselig å slå av en prat med medlemmene og få satt ansikt på forum brukerne (selv om gullfisk hukommelsen min ikke klarer å huske alle navn og ansikter) Og fikk jo sett mye av Norge Og erfart campinglivet, selv om visse campinger gjerne kunne vært foruten, og campe i caddy'n i 2uker er ikke noe som frister så veldig til gjentagelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 22, 2008 Fin fin lesning, og klart man blir sliten etter 2uker på veien, man får jo ikke hvilt seg skikkelig liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 22, 2008 jeg syens det var et kjempe flott opplegg i både oslo og hamar. jeg synes faktisk at alle de 4 som sto bak turen hadde fortjent hver sin tur til ringen. (faktisk blitt vartet opp litt dem også og ikke bare varte opp oss medlemmer) uansett veldig bra gjennomført Andreas, Charlotte, Roger og Renate. det står virkelig respekt av det dere gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 22, 2008 Den skyggen til venstre i bildet tror jeg faktisk er min kjære mor. Husker det var en person som tok bilde av den bilen, min mor gikk rett forbi personen som tok bildet, samtidig som jeg sto og ventet på at fotografen skulle bli ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 23, 2008 uansett veldig bra gjennomført Andreas, Charlotte, Roger og Renate. det står virkelig respekt av det dere gjør. Tusen takk, Arve! Setter stor pris på slike tilbakemeldinger og det er virkelig godt og høre i disse dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 23, 2008 Det er flere som mener det Andreas, men det er engang slik at det er de misfornøyde kritikerne som roper høyest. Flott jobba alle 4 og takk for hyggelig prat, og skiltplate og klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 23, 2008 Synes dette var et flott opplegg Synd jeg ikke rakk å komme innom når dere var i Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg vil også rose dere for gjennomføringen og var et lite men hyggelig treff i kristiansand Gøy lesing denne tråden og mange fine bilder og opplevelser skjønner jeg. Ved en lignende anledning håper jeg å kunne være med på flere treff og turer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 23, 2008 Det er flere som mener det Andreas, men det er engang slik at det er de misfornøyde kritikerne som roper høyest. Flott jobba alle 4 og takk for hyggelig prat, og skiltplate og klistremerker. Er enig jeg.. Snakket dog ikke så mye siden jeg dessverre måtte på arbeid.. Men fikk da i det minste klistremerker og skiltplater jeg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 23, 2008 Siste del av reisebrevet og bilder fra Hamar kommer i kveld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 23, 2008 Så var turen kommet til Hamar. Oslo-lokallag sammlet ca 15 biler og satte turen oppover. Ankomsten var godt timet og Roadshow crewet var akkurat kommet igang med og rigge seg til. Møller skulle egentlig hatt lørdagsåpent i denen forbindelse, men grunnet noe dårlig interkommunikasjon så var det desverre stengte dører. De hadde vært hyggelige nok til og legge ut strøm slik at vi klarte og lage litt liv. Noen bilder av riggingen og en opptatt leder som i hurtig gange fløy frem og tilbake for og få alt på plass til storinnrykket av medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 23, 2008 Etter hvert så kom det også endel medlemmer fra Hamar traktene. Totalt var det vell ca 35-40 oppmøtte biler. Hamar`s store sønn møtte også selv om ingen kjente han igjen etter at han stakk hode inn i et eller annet og alt "skjegget" forsvant: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 23, 2008 Det var mye pent og feste øynene på, men man ventet på trekkningen av den store premien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 23, 2008 Var som sagt bra med folk som møtte frem og tid til masse bilprat og juging ble det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 23, 2008 Ikke alle var likeglad for fotografens tilstedeværelse;) Andre deriomt posserte villig som om det skulle være det mest naturlige i denne bilverden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 23, 2008 Så var det tid for den i ettertid så svært diskutert talen av Andreas Etterfulgt av premieutdeling og loddtrekking. Vinner av veistien ble Morten Kløw og vinneren av VIP-tur til ringen med Møller motorsport ble Per-Kristian Åssveen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 23, 2008 Så Dan Inge ,den lykkelige eier av Hamar`s peneste bil, en meget pen Golf 1. Det var det fra Hamar før en meget sliten gjeng fra Crewet satte kursen hjemover etter 14 lange dager på veien. Synes de alle 4 (5) har gjort en kjempe innsats og fortjener en god klapp på skulderen fra dere alle som tar turen til Jubileumstreffet på Rudskogen i August. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 23, 2008 Vinneren av turen til Nürbergring ble Vegar Sørensen, som allerede hadde vent nesen hjem igjen når premieutdelingen begynte.. Ikke for å kverulere Renathe, men jeg var faktisk på jobb både når jeg var innom Møller og langt utover ettermiddagen! Hadde ikke NAV hjelpemiddelsentral satt Møller Bil som åsted for overlevering av en nytilpasset T5, ville jeg sikkert glemt at Roadshowet skulle være i Stiftstaden den dagen. Det var hyggelig å prate litt med noen av dere, og enda hyggeligere å få telefon fra Andreas etter trekningen var unnagjort! Så nå er det bare å skjerpe opp skoletysken man hadde som valgfag noen måneder på ungdomsskolen. Hvordan skal det gå? Finner man f.eks. bardisk og toalett uten tolk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 24, 2008 Så den lykkelige eier(husker ikke navnet så om noen kan gi meg et hint;)) av Hamar`s peneste bil, en meget pen Golf 1. Det var det fra Hamar før en meget sliten gjeng fra Crewet satte kursen hjemover etter 14 lange dager på veien. Synes de alle 4 (5) har gjort en kjempe innsats og fortjener en god klapp på skulderen fra dere alle som tar turen til Jubileumstreffet på Rudskogen i August. Dan Inge som eier den golfen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...