#1 Skrevet Juni 30, 2008 Har litt problem med bilen til dama, Golfen hennes nykker av og til når du er ute og kjører.... Kan det vere pluggene? Er en snart 1 år siden sist dei var skiftet. Eller har noen ein ide, eller vert borti det samme??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2008 Kan være plugger eller plugg kabler. Kanskje fordelerlokk og rotor også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 får prøve og skifte dette da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 om den i tilegg blir slapp som en sur fis, ville jeg satset lambdaen. hadde lignende symptomer på min, men jeg bytta plugger,kabler,rotor,lokk og lambda i en sleng så jeg vet ikke helt hva som gjorde utslaget for jeg syntes alt så slitt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2008 er lambda dyrt på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2008 Ca 2-2500,- for lambda fullpris. Får sikkert universal-utgaver til rundt 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2008 okay... kan man skaffe fra usa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2008 sjekk germanautoparts og autohauz(?), koster 100-150 dollars der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2008 Kjør først en diagnose på bilen, lambdaen kommer vel opp der? Kjører med biltema lambda jeg å den funker fint, 398kr på tema. Ellers så oppførte min seg noe lignende når jeg hadde lavt bensintrykk, der var slangen lekk inni tanken. Den hadde gnisset mot det lokket slangen går gjennom å fått et ganske stort hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...