1.8t altfor Lavt turbotrykk. Wastegate???

Anbefalte innlegg

Har en A4 163 hk 1.8t 2004 modell. Den lader bare 0.5 bar. Bilen er chippet, og skal lade 1.2 bar. Og nei, det er ikke noe galt med chippen, har selv programmert bilen.

Har prøvd og bytte N75, uten resultat.

Dradd av slangen fra N75 til wastegate, og ingen forskjell. Det er da jeg lurer på om noen har vært borti wastegate havari på disse?

Kommer ikke opp noen feilkoder, og bilen går helt rent, ikke noen nykking eller noe som helst, kun altfor lavt trykk. trykket kommer heller ikke spesielt sent. Alt føles normalt, bortsett fra at det mangler trykk og 50 hk.: bh :

Har også en splitter ny N75 ventil for salg hvis noen trenger, da den ikke var feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare og blende slangen da så wg alltid er stengt da skal bilen lade maks hele tiden, dog ikke kjør hardt/langt med dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i post 1 at jeg har hatt slange imellom wastegate og N75 frakoblet.

Systemet skal trykktestes ikveld eller imorgen. Så da får vi svar på tipset ditt lars olav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men det står ikke noe om resirk-ventilen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke resirk. Kjøres åpen dump på denne. Ja,ja. JEG vet: bråk ::, men hva nytter det vel og si til en pøbel på 20 år som så gjærne vil bli hørt: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.