Nøkkler m fjernstyrt sentrallås S6

Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg S6 i går (-96 mod) og er kjempefornøyd. Alt 100 % ok bortsett ifra sentrallås funksjonen på nøkkler. Den ene funker ikke i det hele tatt og den andre må jeg gå temlig nært inntil sensoren på b stolpen for at den skal fungere. Noen som har erfaringer med dette?

Og ja: Nye batteri og er demontert og rengjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min s6 er helt på samme måte.Skal det vere sånn??Møller har ikke fått det noe bedre ,enn før min bil ble sjekka opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er infrarød sender på den så er det ikke så lang rekkevidde på den. Kan vel hende at den andre nøkkelen ikke er programmert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt likt på min 96 S6. Likt på A6 95 også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi sine IR sendere har veldig dårlig rekkevidde. På min fungerer den ekstra dårlig i sollys. Kanskje du må skifte batterier på den som ikke virker. Etter batteriskift må du sette den i tenningen for å aktivere den igjen første gang du bruker den. (Måtte ihvertfall jeg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Defa'ens fjernktroll istedenfor. Minnefunksjonen til setet fungerer da ikke på nøkkelen, desverre, men originalarmen er jo helt verdiløs allikevel.

Grattis med ny bil foresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Wathne

Bruker Defa'ens fjernktroll istedenfor. Minnefunksjonen til setet fungerer da ikke på nøkkelen, desverre, men originalarmen er jo helt verdiløs allikevel.

Grattis med ny bil foresten :)

Mener du at den org. alarmen ikke fungerer?

Tenkte jeg skulle supplere den med Guard System....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalalarmen går på dørlåsene, så hvis noen bruker skrutrekker i låsen for å låse opp skrur alarmen seg av.. :D

Når det gjelder rekkevidde er det ikke særlig bra, jeg tror maksimal rekkevidde på S4'en jeg hadde var drøyt 2 meter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 meter? Jeg har labbet 30 meter jeg, etter deaktivert alarm med sender (Votex) midt på LYS dag!! : klø : Men, det er jo tydeligvis litt forskjell på ting ja:)

Konge alarmsystem ja Spangen, deilig når det nesten var det som skjedde med min når den ble stjålet!

Kjipt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Vadseth

Mener du at den org. alarmen ikke fungerer?

Tenkte jeg skulle supplere den med Guard System....

Spangen forklarte det vel greit. Originalalarmen suger og det er neppe noen hemmlighet i de kretser som ikke har skjønt det med å la andres eiendeler være i fred.

Guardsystems er jo selvfølgelig et kjempeopplegg, men det hindre dem liksom ikke i å stjele, gjøre innbrudd eller på annen måte vandalisere bilen.

Med det smykket du har hentet deg hadde jeg garantert kostet på meg en proffmontert DEFA-alarm, eller tilsvarende. Det gjorde jeg på S6'n min første uken jeg hadde den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.