#1 Skrevet Juli 1, 2008 Hei:) Har montert et big brake kit fra 034 på bilen. Så har jeg fått en hyle/pipe lyd ved veldig rolige oppbremsinger. ingen lyd hvis du bremser ned litt hardt. skal dette være sånn eller? Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 Hadde du på kopperpasta når du monterte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 kopperpasta på metal del av klossen altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 nei brukte ikke pasta når jeg monterte? Skal dette påføres klosser? kan jeg gjøre det nå? eller for seint? å et lite spørsmål til, hvor får man tak i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 Du kan gjøre det nå også ja. Bare pass på så ikke bremse flaten på klossen får i seg fett ikke i minste grad en gang da du må bytte klosser da igjenn for den suger til seg fett. Kobber pasta kan du kjøpe nesten overalt der bil deler og rekvisita selges. Mekonomen har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...