#1 Skrevet Juli 1, 2008 Etter samtale med ledelsen hos BilXtra Bang & Folkestad i Sørlandsparken ønsker de å tilby følgende avtale til VACN medlemmer: Butikkvarer - 20% Slitedeler - 35% Auto Glym - 35% NB! Gjelder IKKE tilbudsvarer. Medlemskortet må forevises. Kontakt personer : Erik Wesøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 Oioi, dette var gode rabatter Mulig å få til noe slikt i Arendal også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 Helt konge, godt jobba! Passer meg perfekt, har alltid brukt Autoglym, og har brukt å handle det hos dem faktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Oioi, dette var gode rabatter Mulig å få til noe slikt i Arendal også? Dette gjelder kun Kristiansand for øyeblikket. Skal se om jeg får til slik avtale med Arendal også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2008 Fantastisk at du ordner sånne avtaler keko!! Stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2008 Når du nevnte medlems kort, jeg har ikke fått noe siden jeg har blitt medlem.. så tar jeg bare å spør her før jeg går høyere opp og spør. bare meg som ikke har fått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2008 Når du nevnte medlems kort, jeg har ikke fått noe siden jeg har blitt medlem.. så tar jeg bare å spør her før jeg går høyere opp og spør.bare meg som ikke har fått? Det står uendelig mye om det her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81923 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...