#1 Skrevet Juli 1, 2008 Broren min kjørte på en elg her om dagen, den traff heldigvis under bilen. Tenkte kankje jeg skulle fikse den opp igjen så jeg får meg en ok vinterbil, men ble litt skeptisk da jeg begynne å skru i stad: Kan man starte bilen uten radiator? Moteren går ikke i stykker liksom, må bare spørr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 ja man kan starte bil euten radiator men du har ingen kjøling uten vann og motor vil gå veldig varm på kort tid og det vil skade motoren. men å starte kun for å sjekke at den går er ikke skadelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 Han har et større problem enn radiatoren gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 Er det ikke bedre å bare få kondemnert vraket? Er jo viltpåkjørsel så får jo ikke bonustap heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2008 Spørs om han har kasko på en gammel 3er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2008 Ansvar er tingen........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...