#1 Skrevet Oktober 16, 2004 Vil bilen ta noe skade ved kjøring med åpent luftfilter på vinterstid? er det smartest å montere det orginale igjen nå som kulda setter inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Vil bilen ta noe skade ved kjøring med åpent luftfilter på vinterstid? er det smartest å montere det orginale igjen nå som kulda setter inn? Jeg kjørte med åpent filter i vinter jeg, har ikke merket noe galt etter det jeg hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Vil bilen ta noe skade ved kjøring med åpent luftfilter på vinterstid? er det smartest å montere det orginale igjen nå som kulda setter inn? Forvarmings funksjonen som er i den org. luftfilter boksen vil ikke virke, så bilen vil kanskje bruke litt mer suppe når den er kald..tror jeg. Ellers er det vel ingen fare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...