#1 Skrevet Juli 1, 2008 (endret) Har kjøpt en delebil, passat GL. Og skal berre ha girkassa sjølv. Er det noken som har brukfor noke deler fra denne??? Motor er 1,8 med 112 hester. Fargen er mørk grå. Og det er stasjonsvogn... Bilen har bla. tåkelys, skivebremser rundt heile, og sikkert meir... Send PM om du har noke spørsmål.... Solgt: Speedometer Venstre dørhåndtak bak Høgre speil Festebrakett til baksete Tåkelys med bryter Venstre indre baklykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 stv eller sedan..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 samme lurer jeg på og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 Trenger pæresoklene til sideblinklysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2008 stv. eller sedan?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Ja! Skulle gjerne hatt den fjæra(?) og øvre "skål" som holder baksetene (sitter over staget ut fra seteryggene) evt pris for tåkelyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2008 Se der ja! Jeg tror absolutt du er inne på noe. Litt mørkt nå, men skal stikke hodet og ut kikke i morgen tidlig, og så sender jeg deg PM! Om jeg husker rett, så er det metallbøyen/fjæra og toppdelen under denne, samt bolt/skive jeg trenger, fin-fin brevpost Det ser jeg jo fort i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2008 Mye skal du ha for tåkelys + hvit&rød baklampe v.s. da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2008 Hjullagerhus begge sider foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 4, 2008 Takk igjen for enda en god handel Karl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2008 Har du tomgangsregulator, evt passer denne på 2.0 16V passat 9A motor tror du? Mvh Ståle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2009 Jeg vil fortsatt ha hjullagerhusene. Er ingen hast, men fint å få før du skroter bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2009 Det har eg lovd deg. Og skal holde ord. bilen står delvis nedsnødd no. Tenkte berre og lufte om det var interesse for deler....... Alt i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2009 Sitter det 02a kasse i denne tro? Er innterisert i pedalsettet hvis det er det:) For det passer rett i golf 2 etter som jeg har hørt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2011 Bilen har snart tint ut av snøen igjen no, om noken har brukfor deler av denne..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 26, 2011 Bilen står her enda... men vert snart levert for å få litt bedre plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 27, 2011 Har du motor enda? Motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2011 lakkerte fanger på denne?eller er synet mitt på den dårlige siden? ER det med eller uten tilhenger feste samt tilstanden på fornt og bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 27, 2011 Har du motor enda? Motorkode? Motor er ikkje så mykje å satsa på... er plukket mykje deler av den Spørs kva du er ute etter??? Er ein 112hk motor, 1,8.... lakkerte fanger på denne?eller er synet mitt på den dårlige siden? ER det med eller uten tilhenger feste samt tilstanden på fornt og bakfanger? Med hengerfeste... Fangerene er lakkert ja... Og syns å huske at dei er i god stand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 13, 2012 står den enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...