#1 Skrevet Juli 1, 2008 Hei Idag sluttet El. vinduene fra bryterpanelet på førersiden å virke, men passasjersiden fungerer med knappen på passasjerdøra. Noen som har en løsning?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 Hjelp:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 ¨Du må nok bytte bryter. Har selv gjort det på min. Koster vel rundt 6-700 kr for ny hvis ikke jeg husker helt feil. Relativt lett å bytte. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 Kan hende at kontakten inne i døren har falt av? Vet ikke hvordan det ser ut i din bil, men om du har noen andre knapper på det lille panelet, fungerer de fortsatt? Skal være en smal sak å åpne dørsiden for å se om alt sitter som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 Sjekk ledningene inni plastbelgen i døråpningen på førerdøra. Hender ledningene gnisser av inn belgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2008 Ringte til forhandleren idag og han sa at det mest sannsynlig var bryterpanelet. Ville koste ca 1200,- inkl arbeid. Ikke så ille det, men var en måned ventetid: eek : Lurer litt på å gjøre det selv, men vet ikke helt hvordan eg får av dørtrekket. Du som hadde bytta den selv, du ville ikke gitt meg en liten guide:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2008 opp/bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2008 Du stikker ett tynt skrujern inn på "undersida" av bryteren. gjennom ett lite hull i dørhåndtaket. Da løsner du låseklipset og du kan dra den opp i framkant. Hvis du kjøper ny del, vil du se det lettere på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2008 Et hot tips er å kjøpe haynes boken til A4 B6. Der står det forklart i detalj hvordan du skal demontere det meste på bilen din. Fås kjøpt på biltema osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2008 Må av med dørtrekket for å få ut denne bryteren. Husker ikke helt hvor alle skruene satt men er ihvertfall noen bak dekorlisten, og i bunn av dørtrekket mener jeg. Sitter ganske godt i klips, så må ta i litt for å fådet av. Selve bryterpanelet sitter festet med to skruer mener jeg. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2008 Ok, får prøve meg litt fram. Hatar klips: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2008 Ok, får prøve meg litt fram. Hatar klips: rolleyes da har du dessverre kjøpt feil bil er det en ting vw og audi er flinke til så er det å bruke klips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...