#1 Skrevet Juli 1, 2008 som topic.. trenger 2stk 90" bend..(3") 1stk 3" til 2" bend 1stk 3" til 2.25" bend.. hvor får man kjøpt slik i norge..nettsteder..butikker.. funnet i usa. men trenger det rimlig fort..helst i mårra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 f.eks http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=141_689 men de har ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 som topic.. trenger 2stk 90" bend..(3") 1stk 3" til 2" bend 1stk 3" til 2.25" bend.. hvor får man kjøpt slik i norge..nettsteder..butikker.. funnet i usa. men trenger det rimlig fort..helst i mårra.. i stål eller i silicon?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 f.eks http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=141_689 men de har ferie. faen..: bh :hvor lenge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 i stål eller i silicon?? silikon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg kjøpte 90 bend i 3" , og fra 2,5 til 3"i rette av jonus.Mulig han har andre dim. også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2008 Torshov og mekonomen vet jeg har noe sånt, hvis du ikke har vært innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2008 Torshov og mekonomen vet jeg har noe sånt, hvis du ikke har vært innom. får ta turen i mårra å se der da... takk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2008 Eg har et 3'' til 2'' liggende om du ikke får tak i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2008 Eg har et 3'' til 2'' liggende om du ikke får tak i... mye ska du ha for det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...