#1 Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har gode råd for hvordan jeg skal få en skiboks som er veldig matt/falmet i lakken til å bli litt bedre? Det er en svart Skiguard med orginal lakk.... så det er mulig der ikke er håp for den foruten å lakke den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 bare å prøve å polere opp på samme måte som en bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 OK, så det er ikke noe forskjell på lakken som tilsier forskjellig behandling slik jeg kanskje trodde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2008 skal gå helt fint å behandle det som en bil ja.. regner med det er samme type lakk som på en bil.. min er lakkert i samme farge som bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 OK, så det er ikke noe forskjell på lakken som tilsier forskjellig behandling slik jeg kanskje trodde? Bare å kjøre på, jeg gjorde det på en boks som det var endel riper i, rubbet og polerte og la på forsegler... Boksen ble som ny!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...