#1 Skrevet Juli 1, 2008 hei hei, da er det min tur, har stygg lyd når jeg kjører sakte på første gir, men blir borte når tar inn cluth¨n, er også lei åfå i første noen ganger,må ta den i 2,3,4 for og få den i første, kan det være noen syncro ringer som er slitene? er en 98 mod, A3 noen som vet om hvor man får kjøpt løs innmat til girkassa, og ca pris? takk for de som gir svar=) mvh Aleksander Kvarud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2008 Ikke bra: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2008 Hei det kan vare syncro ringer og lager i tillegg. Av og til dessverre så blir det mest efektive å bytte kassa like billig/dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Hei det kan vare syncro ringer og lager i tillegg. Av og til dessverre så blir det mest efektive å bytte kassa like billig/dyrt Takker for svar. har send mail til norskbildelesenter for og høre på pris, håper ikke det svir for mye, for da blir det lit overtid framover he he, skal tappe av olja i helgen og skjekke den, og ta på ny, så får se hva mere jeg finner ut, takker igen for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 Ikke bra: klø : he he er ikke bra detta nei, fått kjøpt deg ny bil enda eller? eller kjører du golfen til fruen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg har en girkasse som var hull i, som så ble sveiset, men ikke riktig sammensatt. Satt i en 98 Golf GTI, om du vet hvordan man setterihop slike kasser kan kansje dette vere av interesse? Var ingen skrapelyder før det ble hull i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2008 he he er ikke bra detta nei, fått kjøpt deg ny bil enda eller?eller kjører du golfen til fruen? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=125589 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=125589 den var jah, hadde gifta meg den om det går, he he, drit feit bil, gratulerer, ring meg når du har fått den, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2008 hei! i min octavia 1.8T har jeg bestilt en drevsats fra et firma i tjekkia. i min blir det nærmere 500nm så må han en girkasse som tåler det. firmaet heter SQS Racing. koster ca 10.000 norske. er et firma i sverige som importerer sånne: http://www.j-tech.se/ hei hei, da er det min tur, har stygg lyd når jeg kjører sakte på første gir, men blir borte når tar inn cluth¨n, er også lei åfå i første noen ganger,må ta den i 2,3,4 for og få den i første,kan det være noen syncro ringer som er slitene? er en 98 mod, A3 noen som vet om hvor man får kjøpt løs innmat til girkassa, og ca pris? takk for de som gir svar=) mvh Aleksander Kvarud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2008 eg har ein sån lav rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lyd i 1 giret på min bil men ikkje på dei andre... kan det vere noke lunde det samme? bilden har ikkje gått 100 000 ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...