#1 Skrevet Juli 1, 2008 Kom over denne grillen, men må nesten finne ut om den er til facelift eller ikke: Delenr. er: 4B3 853 651 Noen som vet? Jeg har ikke facelift, så håper den ikke er det heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Ser ut som det er det, for den der har mer rette hjørner nede. Vist du skjønner hva jeg mener.. De er hvertall ikke lik min og jeg har ikke facelift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 dete er nok til faceliften ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Ser ut som det er det, for den der har mer rette hjørner nede. Vist du skjønner hva jeg mener..De er hvertall ikke lik min og jeg har ikke facelift.. Enig med den nettopp pga de rette hjørnene i bunnen av grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 Ok. Det var da som faen. Hvilken grill er det som er fin til a6'n før facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...