#1 Skrevet Juli 2, 2008 Ja, tittelen sier vel det meste, er dette mulig? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Ja, tittelen sier vel det meste, er dette mulig? Fredrik Jeg fikk et koblings greie av en fyr her inne, men det er kanskje annerledes på din bil som er nyere.. Men jeg kan godt sende det på mail til deg vist du ønsker det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 Nei. Kan ikke kodes. Må evt. koble om bak på lysbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg fikk et koblings greie av en fyr her inne, men det er kanskje annerledes på din bil som er nyere..Men jeg kan godt sende det på mail til deg vist du ønsker det? Ja det hadde vært flott, send den til fredsjo@online.no Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...