#1 Skrevet Juli 2, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i forsterkede foringer til en Audi S6 2,2 TQ 1995 modell... Jeg trenger også nye motorfester,så hvis dere vet om hvor jeg får dette også så si fira: rolleyes (tenker da på kraftigere fester enn orginale) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Standardsvaret er ved 034, i alle fall for motorfester. Når det gjelder foringer har jeg selv lett etter alternativer til de originale, men har så langt ikke funnet noe (annet enn polyforingene som det aldri ble noe av hos våre svenske klubbkamerater). Mener å ha lest et sted at originale foringer produsert i dag er hardere enn hva de var da bilen var ny. Dette kan sikkert noen andre bekrefte/avkrefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 ok,motorfester har jeg funnet på O34motorsport.com....Men jeg vet ikke åssen det er med motorfester når man trimmer en bil.Er det begrenset hva orginale fester tåler tru?Helt perverst sier det seg selv at ting må forsterkes men tåler orginalt 4-5-600 hk? Har hørt powerflex foringer er bra men de har jo fader ikke til bilen min...:@ Det er kun det ene motorfeste mitt som har gått i stykker.Hva er det som kan skje hvis jeg fortsetter å kjøre med detter over tid?Og hvor mange fester er det til motor osv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Hvis du kjører med et ødelagt motorfeste(), så blir det ekstra påkjenning på de andre, noe som kan medføre at de også bukker under. Hadde nok ikke kjørt med et ødelagt motorfeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2008 De originale motorfestene er ganske slappe på disse bilene, selv med original effekt. Blir vel heller ikke noe bedre etter hvert som de blir gamle/slitt. Begynner du å trimme vil jeg anbefale å bytte dem (anbefaler det egentlig uansett, i alle fall om de er like slappe som på min S4). Ved hardt pådrag vrir motor seg ganske mye, og slik jeg har forstått det - kan det gå ut over eksosmanifold, turbo etc - deler som er dyrere enn nye motorfester. 034 har både street og track utgave av motorfestene - velg det som passer ditt effektuttak og forventning til støynivå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...