#1 Skrevet Juli 2, 2008 (For de som ikke har fått det med seg) VW Internationals # 16 Vi ønsker alle nye og gamle VW venner velkommen til årets begivenhet i Fredrikstad. I år er vi tilbake på Kongsten Fort, noe vi håper vil bli en flott opplevelse for oss alle! Det blir en liten vri i år, da vi har lagt utstillingen til lørdag! Dato: Lørdag 5. juli 2008 Sted: Kongsten Fort, Fredrikstad Kl. 12:00 Utstillingen starter. Inngang kr 50,- per person (For å være med i konkuransen om beste jentebil må vognkort stilles i frontruta. Husk at bilen må være registrert på en jente!) Kl. 15:30 Frist for innleveringen av stemmesedler til Peoples Choice!!! Kl. 16:00 Premieutdeling Kl. 19:00 Grilling og underholdning på fortet. Vi holder griller, du tar med mat og drikke. Noen som skal nedover til Fredrikstad på lørdag? Tenker jeg tar turen om været holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 Gamle bilen min skal:P jeg for min del er i amsterdam:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Vi tar nok en tur vi også. Har hørt det kommer flere klubbmedlemmer fra Hamar og Kongsvinger også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 regner med at det blir ett par fra hamar ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2008 Ganske sikkert at jeg skal også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2008 Så det er det som skjer i Fredrikstad altså! Har ikke skjønt en dritt jeg, bare hørt noen rykter på forumet her Får vel nesten ta en tur selv jeg da kanskje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2008 Tar meg en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2008 Skulle gjerne, men sitter nok i solen og nyter en iskald pils til god musikk på Arvikafestivalen hos söta bror i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2008 Vurderer å dra ned, men da bilen ikke er på topp utvendig så er jeg litt i tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2008 Tipper jeg tar meg en tur også,pleier å være et knalltreff dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2008 jeg skal også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2008 Når er det folka fra oslo drar nedover a? og fra hvor? Vet ikke hvor det er så hadde vært fint å kjøre med noen andre. eller å få en liten vei beskrivelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2008 Når er det folka fra oslo drar nedover a? og fra hvor? Vet ikke hvor det er så hadde vært fint å kjøre med noen andre. eller å få en liten vei beskrivelse Drar en gjeng Corradoer fra tusenfryd Kl. 10.00 der er det bare å henge seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 4, 2008 Når er det folka fra oslo drar nedover a? og fra hvor? Vet ikke hvor det er så hadde vært fint å kjøre med noen andre. eller å få en liten vei beskrivelse Møtes en gjeng på vekta i Vestby(?) litt over 10 Kan godt hooke opp f.eks på Statoil i Sandvika 9.30 hvis du ikke vet hvor det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 4, 2008 Møtes en gjeng på vekta i Vestby(?) litt over 10 Skal prøve å rekke dere her jeg, så blir jeg med på kolonna nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 4, 2008 Neste år er jeg med.. Rekker ikke iår, eller hur H-con? Kan hende noen fra space kommer ned og gjør klar Leader i natt?? Vi får krysse fingrene:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 5, 2008 Takk for et hyggelig treff, folkens. Laidback stemning og flott vær. Og gratulerer til Cato, som tok hjem nok en pokal Artig kjøring i kolonnen nedover også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 5, 2008 Takk for et hyggelig treff, folkens.Laidback stemning og flott vær. Og gratulerer til Cato, som tok hjem nok en pokal Artig kjøring i kolonnen nedover også. Enig med deg, veldig hyggelig treff! Tipper Joachim legger ut noen bilder tatt fra pressebilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 5, 2008 Og gratulerer til Cato, som tok hjem nok en pokal Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 5, 2008 Meget behagelig stemning på festningen idag ja! Takk for et hyggelig treff, folkens.Laidback stemning og flott vær. Og gratulerer til Cato, som tok hjem nok en pokal Artig kjøring i kolonnen nedover også. Hehe, neste gang tror jeg vi må ha en fotograf som tar bilder av fotografen Enig med deg, veldig hyggelig treff! Tipper Joachim legger ut noen bilder tatt fra pressebilen:) Jobber med saken. Må justere på noen litt først. De beste bildene var det Ida som tok på vei hjemover forresten. Stay tuned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 5, 2008 Ja takk for et fint treff. selvom jeg ikke rakk kolonnen nedover så fikk jeg blitt med hjemover:) Kjedelig med regnværet som kom men, spesielt for de som kjørte cab og de som kjørte uten viskere foran:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 5, 2008 Her er noen bilder fra turen nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 5, 2008 Vel framme var det bare å line opp og starte juginga Bra oppmøte og mye spennende biler Noen godbiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 5, 2008 I år var det kun topp 5 som ble premiert, og Cato stakk av med premie. Ifølge speakeren var det nære på at det ble førsteplass Og det er slettes ikke verst når dette er de andre vinnerene... Denne var 1 av de fem vinnerene, og stakk også av med Peoples choice 1952(?) Orginalbil ga også premie Og førsteplassen med fornøyd eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...