#1 Skrevet Juli 2, 2008 Tenkte jeg skulle bytte styredemper på S4'n min, da denne knirker veldig. Jeg får skrudd ut skrue og mutter på begge festene, men selve demperen er for tjukk til å gå av bolten. Det vil si at den nesten går av bolten, og så går toppen av styredemperen inn i et "tak" som står i veien. Er det noen som har vært borti dette, og har noen tips om hva mer som eventuelt må av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Jeg har skiftet dette på min, og kan ikke si at jeg hadde noen problemer. Er ikke bare det at du må vri på rattet for å komme til en posisjon der du får ut bolten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 Her er en beskrivelse: http://s-cars.org/postnuke/downloads/pdf/Audi%20UrS4%20Steering%20Damper%20R&R.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2008 Her er en beskrivelse:http://s-cars.org/postnuke/downloads/pdf/Audi%20UrS4%20Steering%20Damper%20R&R.pdf Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2008 PS: Jeg trodde min knirket også, og bestile en ny VW Fox-demper fra Scott. Men hos meg var det faktisk hele tannstanga som knirket, litt tannstangfett fra Møller gjorde susen! Verdt å sjekke mens du har den av. Demperen var defekt uansett, da..DS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2008 PS: Jeg trodde min knirket også, og bestile en ny VW Fox-demper fra Scott. Men hos meg var det faktisk hele tannstanga som knirket, litt tannstangfett fra Møller gjorde susen! Verdt å sjekke mens du har den av.Demperen var defekt uansett, da..DS. Aah.. Har akkurat byttet demper og nå er det null lyd. Skikkelig deilig. Men skal huske på det med tannstanga, hvis det begynner å knirke neddi der igjen. Takk for tipset. Hvor mye kostet forresten VW Fox demperen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2008 Fint det ordnet seg! Jeg tror jeg ga omtrent 150 spenn for snart 4 år siden, men ser Autohausaz.com har den for $20.31! Den er identisk så nær som lengden, hvor Fox-demperen går en cm kortere, men det er uansett plenty plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2008 Fint det ordnet seg! Jeg tror jeg ga omtrent 150 spenn for snart 4 år siden, men ser Autohausaz.com har den for $20.31! Den er identisk så nær som lengden, hvor Fox-demperen går en cm kortere, men det er uansett plenty plass.. Den var såpass mye billigere ja Den originale S4 demperen kostet 1160,- Så litt forskjell var det ja, men nå er det uansett byttet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...