#1 Skrevet Oktober 16, 2004 Hei alle VAG-guruer! Har fått en lekkasje fra ett hull som sitter på undersiden av pumpa. Noen kompiser av meg sier at hullet skal være der og at det kan være termostaten som er fes. Har noen no' tips så er jeg meget takknemlig! Bildet er tatt fra undersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av John-Arne Øverby Hei alle VAG-guruer! Har fått en lekkasje fra ett hull som sitter på undersiden av pumpa. Noen kompiser av meg sier at hullet skal være der og at det kan være termostaten som er fes. Har noen no' tips så er jeg meget takknemlig! Bildet er tatt fra undersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2004 kjenn om det er slakk i hjulet. er dett det så er pumlpa gån. koster ikke mer enn 198 på biltema mener jeg, enkelt å bte, bytt termostat i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2004 hei. det hullet der er ett lekkhull. når det kommer kjølevæske ut der er lagerene i vannpumpa defekt. det er bare å skifte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...