Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på å bestille meg et SLIKT stabstag.

Er det noe mer jeg trenger å kjøpe enn det for å montere? Eller passer staget inni brakettene som står på orginalt?

Lurer også på hvordan jeg får skifta topplager fremme på bilen min.. Noen som kan hjelpe meg med svar på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å lurer på å bestille meg et SLIKT stabstag.

Er det noe mer jeg trenger å kjøpe enn det for å montere? Eller passer staget inni brakettene som står på orginalt?

Lurer også på hvordan jeg får skifta topplager fremme på bilen min.. Noen som kan hjelpe meg med svar på dette?

Kjøpte ett slikt til min S2 coupe og der fulgte brakettene med som skrues i original hulla.

Er mye lovord om dette på S2 forumet i england. Har desverre ikke fått testet min bil skikkelig med dette enda.

Oppgrader foringene også mens du holder på.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med alt du trenger ja, kan evt kjøpe deg to nye lenkearmer. Det er de to stagene mellom fjærbeina og stabstaget, dem er nok litt slitt hvis dem aldri har blitt byttet.

Usikker på om du må ha av demperen for og skifte topplager. Mulig du bare kan løsne dem i toppen og slippe dem ned? Men uansett så er det vel ikke store jobben og ta av demperne, sitter vel festet 3 steder.

Jeg er i allefall kjempefornøyd med whiteline staget mitt, justerte den på det strammeste med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ett slikt til min S2 coupe og der fulgte brakettene med som skrues i original hulla.

Er mye lovord om dette på S2 forumet i england. Har desverre ikke fått testet min bil skikkelig med dette enda.

Oppgrader foringene også mens du holder på.

Johan

Har oppgradert foringene i traversen, men blir vel aa kjope poly til for og bakstilling ogsaa.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med alt du trenger ja, kan evt kjøpe deg to nye lenkearmer. Det er de to stagene mellom fjærbeina og stabstaget, dem er nok litt slitt hvis dem aldri har blitt byttet.

Usikker på om du må ha av demperen for og skifte topplager. Mulig du bare kan løsne dem i toppen og slippe dem ned? Men uansett så er det vel ikke store jobben og ta av demperne, sitter vel festet 3 steder.

Jeg er i allefall kjempefornøyd med whiteline staget mitt, justerte den på det strammeste med en gang.

Lenkearmene paa orginalstaget er jo dyrere enn hele dette staget da.. Saa jeg tror jeg bare kjoper meg et whitelinestag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenkearmene paa orginalstaget er jo dyrere enn hele dette staget da.. Saa jeg tror jeg bare kjoper meg et whitelinestag.. :)

Er dem såpass dyre ja:) Evt kan du lage deg lenkearmer selv, bruke to grove gjengestenger og sette på uniballs i endene. Det funker fett;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dem såpass dyre ja:) Evt kan du lage deg lenkearmer selv, bruke to grove gjengestenger og sette på uniballs i endene. Det funker fett;)

Brukte du samme mål som org lenkearmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte du samme mål som org lenkearmer?

jepp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca dim på gjengestanga da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer et slikt stab-stag på en 90 quattro typ 89 sedan bak med noe modifisering...? (Den har ikke stag bak originalt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer et slikt stab-stag på en 90 quattro typ 89 sedan bak med noe modifisering...? (Den har ikke stag bak originalt).

Trenger fester til lenkarmer på fjørbeinet og fester på travers. Evt bytte til s2 baktravers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du har samme bakstilling i bunn og grunn som S2 Coupe.

Funker gull med stivere stag bak på disse audiene, min ble nøytral til fint overstyrt (etter innsatsvilje) med ett temmelig stivt hjemmesmidd stag bak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fester til lenkarmer på fjørbeinet og fester på travers. Evt bytte til s2 baktravers.

Høres bra ut Ole.

Okei, men går ikke å lage feste rett i bærearmene da...? MÅ det opp på fjærbeinet..?

Sorry off-topic trådstrart-mann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan feste i bærebruene ja, bruke samme type fester som det er foran på 90.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.