Rs2 elektrisk feil/kutt av strøm

Anbefalte innlegg

Hadde bilen (Rs2) inne på karosseri verksted med liten skade, kjørte bilen personlig dit og leverte inn, 1 uke etter fikk jeg tlf fra verksdetet am at bilen var ferdig men ikke ville starte! Sikringa på( motor 1) ryker av med en gang idet jeg setter på, motoren går rundt men vil ikke starte, sjekket alt det meansike og de er som det skal være. hoved lykter/bjelke/intercooler ble demontert og montert igjen. fikk med en bilektriker og søkte feilen manuelt men til ingen nytte, kan dem ha vært borti eller fikla med noe uten om å vite det, de påstår hvertfall de ikke har gjort noe og at dette sikkert var fra før: mad :, noe som ikke var..hva kan de dustene ha gjort?? noen spesialister her som kan komme med noe tips evnt..hvor jeg kan søke videre, eller hva feilen kan være..?? haster litt.

Mvh

Yakuza

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen (Rs2) inne på karosseri verksted med liten skade, kjørte bilen personlig dit og leverte inn, 1 uke etter fikk jeg tlf fra verksdetet am at bilen var ferdig men ikke ville starte! Sikringa på( motor 1) ryker av med en gang idet jeg setter på, motoren går rundt men vil ikke starte, sjekket alt det meansike og de er som det skal være. hoved lykter/bjelke/intercooler ble demontert og montert igjen. fikk med en bilektriker og søkte feilen manuelt men til ingen nytte, kan dem ha vært borti eller fikla med noe uten om å vite det, de påstår hvertfall de ikke har gjort noe og at dette sikkert var fra før: mad :, noe som ikke var..hva kan de dustene ha gjort?? noen spesialister her som kan komme med noe tips evnt..hvor jeg kan søke videre, eller hva feilen kan være..?? haster litt.

Mvh

Yakuza

Høres ut som en kortslutning i en krets tilknyttet tenningen. Les ut feilkoder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en kortslutning i en krets tilknyttet tenningen. Les ut feilkoder.

Ok takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fa.. dette begynner å gå meg på nerven: bh :, den er inne hos noen dyktige karer nå, men gutta fant ikke feilen dem heller, selv om de søker ennå, de har sjekka en god del steder. ( det er ikke gnist på bilen. kommer ikke strøm til tennings pluggene) de karosseri dustene hadde vaska bilen etter de var ferdig med den la merke til at det var litt vann i sikringsboksen, sikringa på motor røk (5) ganger med en gang jeg satt på ny sikring, snakka med en i dag var masse fagspråk inne på bildet som jeg ikke skjønte noe av:confused: han snakka blant annet litt om styreenhet, skjønte ikke helt sammenhenget der men..?? hjeelp det må da være noen spesialister her inne som kanskje har vært borti lignende før: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vann i sikringsboksen betyr at releer kan ha blitt kortsluttet.

Hvilke feilkoder har blitt lest ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vann i sikringsboksen betyr at releer kan ha blitt kortsluttet.

Hvilke feilkoder har blitt lest ut?

Ærlig talt husker ikke, ble en del snakk om det på verksdeted angående releer åsså, men glemt bort pga (fagspråk) eller pga ikke så peiling ang biler sånn sett. (hadde den inne på vw en gang i tida, de kom ikke inn i styreenheten engang fordi den var omprogrammert sa dem. sånn jalla diagnose maskin fra 1980 så det ut som. Men skal ringe gutta imorra å prøve å få vite (feilkoden) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med 1 av gutta på (audi sentrum) der bilen er nå, han hadde ikke noe info om bilen, var kun (vidar) som hadde ansvaret og vært borti bilen. nå har de ferie i 2 uker, problemet er, før dem er tilbake er jeg mest sannsynlig i utlandet, hvilket releer kan det ha gått utover i så fall når motor sikringa ryker:confused:

(Forresten en kjempe takk til sentrum gutta, kjempe service og kundebehandling :)!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.