erfaringer med senking av a4b5

Anbefalte innlegg

hei...

har tenkt å kjøpe senkefjærer til en 1.8tq a4 b5 avant. (uten sportsunderstell). er det noen som har no peiling på hvor mye som er greit å senke disse med tanke på at jeg fortsatt skal kunne kjøre med den. og må helst få plass til 235-35-19" dekk. og blir det veldig "skeivt" hvis man senker like mye foran og bak??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

skal du senke en b5 så er det mange som går for 40-40 senking. Men hvis du skal opp i så store hjul som 19" ville jeg nok gått for et bedre senkesett enn kun fjærer om den ikke skal se ut som en skyskraper. I utgangspunktet er det også dårlig plass til 235 på denne bilen selv om mange kjører med det. Hvordan felgdimensjoner er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke kjøpt noen felger ennå. bare sett på noen. kan jo også kjøpe 18". så 40-40 er ikke for mye altså. med tanke på at jeg bor på bygda heh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med kw1 og 235/35/19 dekk, skjermene foran er dratt ut 2.5cm hver side, sliter ikke med subbing i det heletatt:) Orinalt bør du ikke dra igang med noe bredere enn 225 hvis du skal kunne kjøre på "normalt vis":) anbefaler coilovers jeg hverfall!:) da kan du justere slik du ønsker det selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay. veit du om noen greie coilovers som er tüv-godkjente og ikke alt for dyre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 225 40 18 med kw variant 1 å den er skrudd ned mye fungerer bra det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay. ja det her heller mer og mer mot justerbart. hvor kjøpte du kw ver1? var den vansklig å få på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orinalt bør du ikke dra igang med noe bredere enn 225 hvis du skal kunne kjøre på "normalt vis":)

jabb jabb jabb, nå må fålk forstå at et 225 dekk ikke er et 225 dekk osv. det 225 dekket kan fort være bredere enn 235 dekket av et annet merke!

F.eks, det 225 dekket jeg har på miin bil er IKKE 225mm om du måler manuellt. Kanskje bare 210. Men har vært borti å målt andre 225 dekk til faktisk 225.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja. kjøpte kw30-30 fjærer i dag på nbs å skulle gjøre et tappert forsæk på å sette di på! endte med et forsøk. skruen på demperen i bånn stanga i no bærebrugreir så fikk ikke ut den å di to bærebruene på toppen som sitter i klemme ville ihverfall ikke ut så er fortsatt ganske høy bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.