#1 Skrevet Juli 2, 2008 Hei! Endelig har jeg fått meg Audi, og da måtte jeg jo melde meg inn her! Fant en pen A4 i tyskland som jeg importerte selv i mai, lette lenge og fant en med det "riktige" utstyret føler jeg. Litt grov oversikt: - 1,9 TDI 130 hk - S-line eksteriørpakke - S-line interiørpakke (stoff) - sportsunderstell - ++ Men nå vurdere jeg å gjøra om litt, først med fronten. Da tenker jeg på S4 grill oppe og nede, men så er det valgets kvaler: - velger jeg sort eller krom ramme rundt? - Skal rillene være sorte eller grå? Hva mener dere passer best til denne bilen? Videre tenker jeg på øyelokk, evt sort emblem i grill, alukapper på speil, lakkerte skvettlapper foran osv. Har litt tro på hel-sort front hadde vært kult på en bil med denne fargen... siden det ikke er krom rundt vinduer også. Legger ved et bilde slik den slik ser den ut i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Bra utgangspunkt det der. Jeg er enig i at det ville vært bra med en helsort front siden du ikke har kromlister rundt vinduene.. Men da ville jeg også stått over speilkappene. Om du toner rutene kan det være kult med sort blanke speil (hvis du absolutt vil gjøre noe med speilene). Tør jeg foreslå krom blinklyspærer foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2008 Bra utgangspunkt det der. Jeg er enig i at det ville vært bra med en helsort front siden du ikke har kromlister rundt vinduene.. Men da ville jeg også stått over speilkappene. Om du toner rutene kan det være kult med sort blanke speil (hvis du absolutt vil gjøre noe med speilene).Tør jeg foreslå krom blinklyspærer foran? Kan ikke ver mer enig, men behold speil i blått:p Lyktelister hadde nok blitt fint. Crom blinkere og xenon match pærer der hvor det sitter vanlige halogenpærer er jo også gull:) Gratla me ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2008 Da blir det nok sorte rammer rundt grillene! Men kanskje det blir penest med grå riller, for å få litt kontrast? Krom blink-pærer hadde jeg ikke tenkt på, men det ser jeg aboslutt behovet for, god ide!! Hvor får jeg tak i disse? Er nok enig i speilkappene også, jeg har orginalt sota vinduer så det blir kanskje litt kræsj med alu-look. Takker for gode og raske svar/tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2008 Om du har god tid eller mange kamerater så kan du bestille grisebillige pærer på lion-tuning.de har selv bestilt derfra og venter på disse i posten. Ellers så selges det slike på forumet her, bensinstasjoner(grisedyrt) hellanor, mekonomen har sikkert og(og tilvarenede meca, osv). Men det er store prisforskjeller ute å går. Osram pærer kan vist komme opp i 200kr pr stk mens di "samme" pærene koster 33.45kr pr sett i tyskland: eek : (pluss frakt da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2008 Sorte griller, blå speil og unngå bruk av lyktelister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2008 Fin bil:) Enig med mye av det over her... Kjør sort stil. Kanskje litt mer stress, men ville også lakkert railsa sorte, siden de nå blir det eneste blanke på bilen. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2008 Fin bil:) Enig med mye av det over her... Kjør sort stil. Kanskje litt mer stress, men ville også lakkert railsa sorte, siden de nå blir det eneste blanke på bilen. A.J. Godt observert! For min del så hadde ikke bilen trengt rails i det hele tatt men det er ikke opp til meg å bedømme... Vet det er mange der ute som liker originalt best, og andre som sier "Originalt? Hvor er fremmedordboka hen?" Tenker du blir fornøyd åkke som jeg;) Ellers så tror jeg at jeg hadde gått for sort grill:) Har selv bytta til sort emblemfri grill fra FK og er fonøyd med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2008 Syns det blir for drastisk å lakkere rails, det må nok bli senere prosjekt... men liker tanken! Takker for gode innspill, ringer å bestiller meg deler i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2008 Du finner garantert noen her på forumet som vil ha krom rails, kanskje en byttehandel med mellomlegg er på sin plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2008 Snakka med Møller nå, og de finner ikke ut om jeg får med krom eller svart ring rundt grillene ut fra delenummer... (?) Når ikke han skjønte det gjorde vertfall ikke jeg det! Har noen delenr på grill med sort ramme og grå riller?? Opp og nede...? Går det evt ann å kun bytte ramma rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2008 kan jo hende det ligger noe slikt i ebukta til ein rimelig peng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...