#1 Skrevet Juli 2, 2008 har bestilt ny bremselange bak til min s2 coupe. mellom calipper og bremserør. er denne lik i begge ender? dvs. "skrue" på calipper slik som på bremserøret? hadde vert fint om noen kunne svart raskt, da jeg må levere inn i morgen tidlig om jeg har fått feil nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2008 Dreiv å så på min 90 q og slangene bak men husker ikke hvordan det var på den...heller ikke sikkert det er likt som på coupe. Men hvis du søker på Mekonomen sine sider så står det om det er utvendig-innvendig osv på beskrivelsen av slangene der... MEN, det viste seg at slangene jeg fikk bak var for korte..!! Men tilkoblingene var de rette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2008 Endene er ikke like.. det er innvendige gjenger i en ende å utvendige i den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2008 Endene er ikke like.. det er innvendige gjenger i en ende å utvendige i den andre. takker for svar! da har jeg fått feil ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...