#1 Skrevet Oktober 16, 2004 hei lurte på om det var noen her inne som kunne tenkte seg å sette en fanger på bilen min og lakkerer den i bilen farge i photoshop????? fangern som er på den hvite passaten skal på den blå og lakkeres blå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2004 tror dette er det nærmeste jeg kommer samme vinkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2004 dere kan godt legge på tåkelys i den nye fangern også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2004 Kongebilde av Passaten Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2004 veit..... hehe Må si tusen takk til karen bak kamera.... Sinnsykt bra fotograf (Arne Waadeland) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2004 Prøvde litt, men fikk ikke fargen til å passe helt (ikke i det hele tatt egentlig...). Vinkelen var ikke helt optimal heller. Håper du får en ide om hvordan det blir likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2004 Syns det ble fett, jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2004 Den fangaren var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...