Pærer i lykter som matcher Xenon

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt et 6000K xenon kit her på forumet, men skulle gjerne hatt tak i pærer til resten av lykta slik at jeg får så si likt lys i alle kroker og krinker. Kjedelig å ha gule pærer som ikke har sjangs til å stå i stil med xenon kitet. stygt er det også..

 

Jeg har en 92mod S4 som da har disse linse lyktene. Vet at det er 2xH1 pærer i hver lykt, men hva som er park og langlys aner jeg ikke.

 

Jeg trenger hvertfall:

 

-H1

-Park

-Langlys

 

Alt vil jeg skal lyse mest mulig likt xenon fargen.

 

Takker for alle svar jeg måtte få på dette spørsmålet.

 

Til Admin: Jeg aner ikke hvor jeg skulle legge denne så er den feil, vær snill å legg den i rett kategori;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si en ting om dette, når det gjelder park- og langlys så drit i alt som heter xenon-match fra phillips, osram osv... de suger så sinnsykt mange meter med.... ja....

Har xenon match i tåkelysene og de funker fint som bare det, kjøpte de her på forumet av en kar, husker ikke hvem.... tror tråden hans lå under "tilbud", er H1 jeg har...

Ellers er det mange som går for LED i park- og tåkelys og innvendig... det finner du åsså under "tilbud":)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.